پیشرو بودن دانش‌آموزان کانونی با شروع سال تحصیلی

دانش‌آموزان موفق کانونی که از پنجره‌ی باز تابستان نهایت استفاده را برده‌اند و در کنار تفریح، استراحت و مسافرت، به درس خواندن نیز مشغول بوده‌اند و در آزمون‌های تابستان شرکت کرده‌اند، با شروع سال ...

پیشرو بودن دانش‌آموزان کانونی با شروع سال تحصیلی

دانش‌آموزان موفق کانونی که از پنجره‌ی باز تابستان نهایت استفاده را برده‌اند و در کنار تفریح، استراحت و مسافرت، به درس خواندن نیز مشغول بوده‌اند و در آزمون‌های تابستان شرکت کرده‌اند، با شروع سال تحصیلی جدید، چندین پله از هم‌کلاسی‌‌ها و دوستان غیر کانونی خود جلوتر هستند.

پله‌ی اول: درس‌های سال گذشته را به صورت تستی، مرور کرده‌اند. از آن‌جا که سال تحصیلی گذشته پیش‌نیاز سال تحصیلی جدید است، دانش‌آموزان با مرور مطالب مهم سال گذشته برای سال تحصیلی جدید آمادگی بیش‌تری دارند.

پله‌ی دوم: نقاط قوت و ضعف خود را در درس‌های نگاه به گذشته بررسی کرده‌اند و نقاط چالشی را به نقطه‌ی قوت تبدیل و تثبیت کرده‌اند.

پله‌ی سوم: دو درس از سال آینده‌ی خود را پیش‌خوانی کرده‌اند و در فاصله‌ی دوهفته‌ای مبحث به مبحث درس‌های سال آینده را از طریق کتاب تابستان، دی‌وی‌دی‌های آموزشی، فیلم‌های سه‌دقیقه‌ای خوانده‌اند و برای آزمون آماده شده‌اند.

پله‌ی چهارم: با شروع سال تحصیلی جدید با آمادگی سر کلاس‌ها حاضر می‌شوند و چون مباحث را در تابستان یاد گرفته‌اند در کلاس‌های آموزشی اشکالات درسی خود را رفع می‌کنند.

پله‌ی پنجم: در تابستان مراحل ادراک و تثبیت مطالعه را برای دو درس نگاه به آینده گذرانده‌اند و با شروع سال تحصیلی در مرحله‌ی تسلط قرار دارند.

پله‌ی ششم: با شروع سال تحصیلی که اکثر دانش‌آموزان از توان مطالعاتی خود آگاه نیستند، دانش‌آموزان کانونی با تکمیل دفتر برنامه‌ریزی و کتاب خودآموزی با آگاهی کامل سال تحصیلی خود را آغاز می‌کنند. 

Menu