چرا ضریب رشد مثبت دارم؟ (8)

نوشتن دفتر برنامه‌ریزی باعث دقیق شدنم در ساعت مطالعه در هفته‌ و درس‌های مختلف می‌شود و این اجازه را به من می‌دهد که ساعت مطالعه‌ی تک تک درس‌هایم را در طول دو هفته در حد متعادل نگه دارم.

چرا ضریب رشد مثبت دارم؟ (8)

محسن عباسی، سوم تجربی، ضریب رشد +1:

نوشتن دفتر برنامهریزی باعث دقیق شدنم در ساعت مطالعه در هفته و درسهای مختلف میشود و این اجازه را به من میدهد که ساعت مطالعهی تک تک درسهایم را در طول دو هفته در حد متعادل نگه دارم. کتابهای کانون به خصوص آبی که بیشتر سؤالاتش از کنکور سراسری و شبیه کنکور سراسری است باعث کسب نتیجهی مطلوب میشود. من حضور مداوم در آزمونها و رفع اشکال آنها در هر آزمون و اعتماد به کانون و پشتیبانها را در بالا رفتن ضریب رشدم مؤثر میدانم و تغییر روش مطالعهی خود را مدیون تفکرات پشتیبانهای سال قبل و امسالم و مدیر محترم کانون میدانم.

پیمان آقامحمدزاده، سوم تجربی، ضریب رشد +14:

من در ابتدای سال بدون برنامه درس میخواندم و نتیجهی خوبی نمیگرفتم ولی با آمدن به کانون برنامهریزی را یاد گرفتم و ساعات مطالعهام را در دفتر برنامهریزی ثبت میکنم. با تجربههایی که از آزمونها به دست آوردم توانستم درسهای مختلف را با کیفیت بخوانم و به نتیجهی مطلوب برسم و ساعات مطالعهام را افزایش دهم. من برای رسیدن به این موفقیت به کارهای زیر عمل کردم:

در آزمونها غیبت نکردم. رفع اشکال آزمون را به طور مرتب بعد از هر آزمون به طور دقیق انجام میدهم. دفتر برنامهریزی را مینویسم. اشکالات چهار درس شیمی و عربی و ادبیات و زیست را در کتاب خودآموزی مینویسم. از کتابهای دوسالانه و آّبی استفاده میکنم. هدفگذاری را به صورت ذهنی انجام میدهم و به توصیههای پشتیبانم تا حد امکان گوش میدهم و آن را انجام میدهم. هفتهای یکبار به سایت کانون سر میزنم و کارنامه را با دقت بررسی میکنم.

Menu