چرا ضریب رشد مثبت دارم؟ (6)

من چهار سال است که عضو کانون هستم و امسال هم ثبت نام می‌کنم. من هدف بزرگی دارم و تصمیم دارم پزشکی دانشگاه تهران قبول شوم.

چرا ضریب رشد مثبت دارم؟ (6)

توحید مهدی عوری، اول دبیرستان، ضریب رشد +2:

من امسال که وارد کانون شدم زیاد به درسهای عمومی اهمیت نمیدادم؛ بنابراین همیشه تراز عمومی من از 50% بالاتر نمیرفت. با توصیهی پشتیبانم شروع کردم به مطالعه بر اساس کتاب درسی به صورت مفهومی و استفاده از دیویدی آموزشی کانون که ابزار لازم برای خوب فهمیدن و خوب تست زدن را در اختیار ما قرار میدهد. با این روش توانستم درصدهایم را از 50% به 70% برسانم. من سعی میکنم از دیویدیها بیشتر استفاده کنم. توجه به نکات مهم نیز باعث بالا رفتن انگیزهی یادگیری و شناسایی تستهایی میشود که کمتر از ده ثانیه میتوان به آنها جواب داد.

معصومه نادری، اول متوسطه، +10:

من چهار سال است که عضو کانون هستم و امسال هم ثبت نام میکنم. من هدف بزرگی دارم و تصمیم دارم پزشکی دانشگاه تهران قبول شوم. من حس رقابت و عقب نماندن از همکلاسیها و پیشرفت چشمگیر در درسها و بالا بردن دقت در مطالعه را مدیون کتابهای کانون و توصیههای پشتیبان و پدر و مادرم هستم. کتابهای کانون و توصیههای به موقع پشتیبانم سال قبل باعث قبولیام در مدارس استعدادهای درخشان شد و توانستم با استفاده از این ابزار ساعات مطالعهام را بالا برده و ترازم را از شش هزار پایین نیاورم. 

Menu