اسکیت سوار ماهری باشید

حرف‌های منفی نزنید، شاد باشید، و بدانید که داشتن هوش هیجانی سریع‌ترین راه برای رسیدن به موفقیت است .

اسکیت سوار ماهری باشید

مديريت خود (خودمهارگري)، از مهم ترين گام ها براي رسيدن به موفقيت است .دانش‌آموزاني که هوش هيجاني دارند، هر کدام از قدم هايشان چند برابر افرادي است که توجهي به آن ندارند. انگار اين افراد از مسيرها با اسکيت عبور مي‌کنند.

 بايد اين قابليت را در خود تقويت کنيد. براي تقويت آن، بايد افکار منفي را از خود دور کنيد. احساسات منفي باعث ايجاد استرس مي شوند، اسکيت سواري را ماهرانه ياد بگيريد و با سرعت به سمت نقاط قوت خود پيش برويد. افکار مثبت را تقويت کنيد،حرکت به سوي افکار مثبت، بهترين راه براي دور شدن از افکار منفي است. قدر داشته هايتان را بدانيد، و سپاسگزار باشيد.فردي که اين روحيه را در خود تقويت کند، گام به گام در مسير مثبت قرار مي‌گيرد. ذهنش مثبت مي شود، افکارش مثبت مي شود؛ و خود به خود از منفي ها دور مي شود.

 يک اسکيت سوار بايد مسير خود را مديريت کند، خودتنظيمي، يادگيري همين مهارت است. شما به راحتي مي توانيد افکار خود را مديريت کنيد. درس خواندن، خود بهترين آرامش است. زيرا هر وقت که شما ميزان مطالعه درسي خود را افزايش دهيد، ميزان رضايت شما از خودتان بالاتر مي‌رود، و اين منجر به حس آرامش مي‌شود. داشتن آرامش، بزرگترين عامل در موفقيت است. بايد به اوج مهارت برسيد تا بتوانيد ماهرانه، اسکيت سواري کنيد. به عنوان مثال، شما بايد به اندازه کافي درس بخوانيد و در کنار آن به اندازه کافي بخوابيد. خواب کافي نيز نوعي مراقبت از ذهن و نوعي اولويت است. رعايت کردن همه اين موارد، نشانه هاي داشتن هوش هيجاني است. 

 حرف‌هاي منفي نزنيد، شاد باشيد، و بدانيد که داشتن هوش هيجاني سريع ترين راه براي رسيدن به موفقيت است .

 آيا شما اسکيت سوار ماهري هستيد؟ 

Menu