دو برداشت از آزمون‌های دوقلوی جمع‌بندی نیم‌سال اول

دو کارنامه‌ای که برای دو آزمون 26دی و 10بهمن دریافت کردید، چراغ‌های راهنمای شما هستند تا به شما نشان دهند که در ادامه‌ی مسیر چگونه باید عمل کنید.

دو برداشت از آزمون‌های دوقلوی جمع‌بندی نیم‌سال اول

دو کارنامه‌ای که برای دو آزمون 26دی و 10بهمن دریافت کردید، چراغ‌های راهنمای شما هستند تا به شما نشان دهند که در ادامه‌ی مسیر چگونه باید عمل کنید. البته این چراغ‌های راهنما دومنظوره‌اند.

نگاه به آینده: می‌دانیم که نیم‌سال دوم از امروز می‌شود. در نیم‌سال اول، عملکرد شما در دوگانه‌ی پایه‌-دوازدهم چگونه بود؟ آیا باید در برنامه‌ریزی خود برای نیم‌سال دوم، وزن مباحث پایه را بیشتر کنید یا وزن درس‌های دوازدهم؟

نگاه به گذشته: آیا از نتیجه‌ی خودتان درباره‌ی درس‌های نیم‌سال اول دوازدهم راضی بودید؟ در درس‌های پایه‌ای که خواندید، چطور؟ آزمون‌های دوقلوی 26دی و 10بهمن دوباره در دوران طلایی نوروز با آزمون‌های دوقلوی 7 و 20فروردین تکرار می‌شود. آنجا دوباره فرصت برگشتن به مباحث این آزمون را خواهید داشت.

فراموش نکنید اکنون نگاهتان به مباحث نیم‌سال دوم باشد که آغازی دوباره است. تا رسیدن دوران طلایی نوروز، اشتیاقتان را برای برطرف‌کردن مشکلات نیم‌سال اول مدیریت کنید. مطمئن باشید اتکا به برنامه‌ی راهبردی آرامش شما را دوچندان خواهد کرد.

منبع :

Menu