سه کارایی ارزشمند آزمون هدف‌گذاری را بشناسید

در ابتکار جدید امسال کانون، یک آزمون بین دو آزمون اصلی و در روز پنجشنبه برگزاری می‌گردد که به این مهم کمک شایانی می‌کند.

سه کارایی ارزشمند آزمون هدف‌گذاری را بشناسید

هادی نوربخش

سال های دهم و یازدهم تحصیلی را پشت سر گذاشته اید و با هر کم و کیفی، در حال حاضر به سطحی از تسلط در دروس سال های گذشته رسیده اید. این قضیه در دروس سال دوازدهم قدری متفاوت است. امسال سال جدیدی است و عمدتا دروس نیاز به مطالعه و تمرین بیشتری دارند. ضمنا برخی دروس، مباحث ترکیبی با سال های قبل دارند. این امر تسلط عمیق تر نسبت به دروس سال آخر را لازم تر می کند. با توجه به وضعیت آموزش آنلاین در سال تحصیلی جاری، کسب تسلط، تلاش بیشتری می طلبد.

در ابتکار جدید امسال کانون، یک آزمون بین دو آزمون اصلی و در روز پنجشنبه برگزاری می گردد که به این مهم کمک شایانی می کند. یک آزمون (با نام آزمون هدفگذاری) از مباحث هفته ی اول در دروس دوازدهم که سه کاربرد اساسی دارد:

1. بررسی وضعیت تسلط بر دروس جدید که در فازهای اولیه ی یادگیری هستند.

2. برنامه ریزی در راستای کسب تسلط بیشتر در روزهای باقی مانده تا آزمون اصلی.

3. شناخت تیپ تست های کنکوری در این مباحث است به طوری که در تعامل با آزمون مشابه و آزمون اصلی، انواع تیپ تست های ممکن را ببینید و تمرین کنید.

اگر رویکرد شما از آزمون دادن، یادگیری باشد، آزمون هدفگذاری را مثل آزمون اصلی، جدی انجام خواهید داد و با دریافت کارنامه دهکی و چند از ده خود، برای بهبود و ارتقای وضعیت دانش و تکنیک های خود، برنامه ی دقیق تری می چینید.

Menu