چگونه به درس‌خواندن به‌روش آنلاین عادت کنیم؟

آموختن تدریجی است و مرحله‌به‌مرحله انجام می‌شود. از طرفی بدیهی است که می‌توان در زندگی عادت‌ها را تغییر داد.

چگونه به درس‌خواندن به‌روش آنلاین عادت کنیم؟

آموختن تدریجی است و مرحله‌به‌مرحله انجام می‌شود. از طرفی بدیهی است که می‌توان در زندگی عادت‌ها را تغییر داد. برای نمونه، برای ما، همیشه جمعه پایان هفته و شنبه شروع هفته است؛ اما در برخی کشورها شروع هفته دوشنبه است یا جای فرمان اتومبیل در برخی کشورها متفاوت از بقیه است. اگر قرار باشد برخلاف عادت خود عمل کنیم، ابتدا کمی سخت است؛ اما همه می‌دانیم که بعد از اینکه به عادت تبدیل شد، کاملاً عادی خواهد شد.

در آموزش هم اصل با آموختن است. ممکن است ایجاد تغییراتی در روش‌های آموزش، ابتدا سخت به نظر برسد؛ اما بعد از مدتی که به آن روش عادت کنیم، ممکن است حتی احساس بهتری به آن روش داشته باشیم.

بر اساس وضعیت کنونی، اکنون مدارس تمام تلاش خود را می‌کنند که روش‌های مختلف را امتحان کنند. آموزش گاهی با صدا و گاهی با صدا و تصویر انجام می‌شود. مهم‌ترین نکته این است که باور داشته باشیم توانایی ما نامحدود است و نباید ذهن خود را به روشی خاص محدود بدانیم. باید بدانیم هنگامی که موتور یادگیری را روشن می‌کنیم، هرقدر گاز بدهیم و تلاش کنیم، سرعت ما بیشتر می‌شود. به‌هیچ‌وجه از حرکت بازنایستید و همچنان به مسیر ادامه دهید. در کنار یادگیری اولیه که با مدرسه بود و اکنون دست‌خوش تغییراتی شده است، برنامه‌ریزی، همگام‌شدن با برنامه‌ی راهبردی، استفاده از دفتر برنامه‌ریزی،استفاده از کتاب‌های کمک‌درسی و... جایگاه خود را دارند.

Menu