چرا در آزمون‌های غیرحضوری شرکت کنیم؟

برای طی کردن مسیر باید با شرایط هم‌گام شد. اگر همیشه عادت داشته‌اید مسیر را با ماشین یا قطار یا ... طی کنید

چرا در آزمون‌های غیرحضوری شرکت کنیم؟

برای طی کردن مسیر باید با شرایط هم‌گام شد. اگر همیشه عادت داشته‌اید مسیر را با ماشین یا قطار یا ... طی کنید و به دلیل تغییر شرایط با دریایی بزرگ مواجه شوید، وسیله‌ی شما تغییر می‌کند، هواپیما یا کشتی می‌تواند انتخاب درست شما باشد. اگر به انتظار خشک شدن مسیر باشید، زمان را از دست می‌دهید. شاید به زودی مسیر خشکی مناسبی را پیدا کنید و طبق عادات قبلی مسیر را طی کنید. اما باز ایستادن از حرکت، باز ایستادن در مسیر زندگی است. حتی اگر مسیر جدید ناشناخته به نظر برسد اما قطعا مزایای دیگری خواهد داشت.

 اکنون که شرایط ما را مجبور نموده که قسمتی از آموزش و آزمون‌ها را آنلاین برگزار کنیم، نباید حرکت را متوقف کنیم. همگامان ما از حرکت باز نمی‌ایستند و ما نیز توانایی هم‌گام شدن با شرایط جدید دنیا را داریم. آزمون‌های غیرحضوری کانون نیز در سال تحصیلی گذشته، هموار نمودن مسیر را ثابت نمود. هنگامی که کنکور دیرتر برگزار شد، کانون 9 آزمون رایگان به برنامه اضافه نمود.

در این شرایط قطعا پیگیری پشتیبان‌ها بیشتر می‌شود. بررسی آموزه‌های کانون با دانش‌آموز هماهنگ می‌شود. دفتر برنامه‌ریزی با ارسال عکس از دفتر بررسی می‌شود. برنامه‌ی دانش‌آموز کنترل می‌شود.

کارنامه‌ی آزمون دانش‌آموز به طور کامل تحلیل و توضیح داده می‌شود. جلسه‌ی اتمام حجت و موارد لازم در آن تلفنی به اطلاع دانش‌آموز و خانواده می‌رسد. موارد لازم در جلسات مشاوره‌ای به صورت تلفنی توضیح داده می‌شود. حضور دانش‌آموز صبح‌های جمعه در آزمون‌ها کنترل می‌شود. اگر ایرادی در روند آزمون دادن ایجاد شود، پیگیری انجام می‌شود. صبح روزهای جمعه دفترچه‌های چاپی در مراکز توزیع می‌شود و دانش‌آموزان می‌توانند از 7:30 صبح برای دریافت مراجعه کنند. پاسخ‌نامه‌ها به صورت چاپی در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد. مجله آزمون به روال قبل نکات مهم آموزشی، گفت‌وگو با نفرات برتر و .... را در خود دارد. سایت کانون یک منبع بسیار کامل برای دانش‌آموزان و اولیا خواهد بود. صفحه‌ی شخصی دانش‌آموزان شامل کارنامه‌های مختلف است که هر کدام در زمان خود کاربردی است. کلاسور ارزیابی در صفحه‌ی شخصی نیز به طور اختصاصی در اختیار دانش‌آموزان قرار دارد.

قطعا کار پشتیبان و دیگر افراد در مسیر آنلاین سخت‌تر خواهد بود، اما تمام تلاش بر این بوده که دانش آموز در مسیر رها نشود و در مسیر موفقیت به پرواز درآید.

Menu