با کارنامه‌ی پنج‌نوع‌درس هدف‌گذاری بهتری دارید

پنج‌نوع‌درس یکی از سودمندترین کارنامه‌های موجود در جعبه ابزار پیشرفت است. این کارنامه، رهاورد حضور منظم و پیوسته‌ی دانش‌آموز در آزمون‌های برنامه‌ای است.

با کارنامه‌ی پنج‌نوع‌درس هدف‌گذاری بهتری دارید

سلامی زیبا تقدیم همراهان مسیر زیبای پیشرفت

پنج‌نوع‌درس یکی از سودمندترین کارنامه‌های موجود در جعبه ابزار پیشرفت است. این کارنامه، رهاورد حضور منظم و پیوسته‌ی دانش‌آموز در آزمون‌های برنامه‌ای است. شناخت دقیق این کارنامه، در استفاده‌ی بهینه از آن سودمند است.

  • نقاط قوت پایدار: دانش‌آموز در این نوع درس‌ها در همه‌ی آزمون‌ها عملکرد مثبت و بهتری در بازه‌ی هم‌ترازی خود داشته است. روش‌های مطالعه‌ی خوب دانش‌آموز در تبدیل تعدادی از درس‌های او به نقاط قوت و تثبیت آن موثر است. کشف این روش‌های موفق و الگوبرداری از آن‌ها در دیگر درس‌ها، کاری ضروری است.

  • نقاط قوت: درس‌هایی که اگر استمرار و پیوستگی در مطالعه و توجه کافی به آن‌ها داشته‌باشیم در پروژه‌های بعدی به نقاط قوت پایدار تبدیل خواهند شد. چند از ده این درس‌ها، بیشتر به صورت مثبت و منطبق می‌باشد.

  • درس‌های تلنگری: درس‌هایی که اندکی توجه به آن‌ها، به پیشرفت شما کمک شایانی می‌کند.

  • درس‌های نوسانی: درس‌هایی که گاهی وضعیت مطلوب و گاهی ضعیف دارند. تصمیم بگیرید که برای این درس‌ها می‌خواهید چه کار کنید تا از وضعیت بلاتکلیفی خارج شوند.

  • نقاط ضعف: استفاده از کلاس، کتاب‌های آموزشی و مفهومی، حل سوال‌های تشریحی و بهره‌گیری از لوح‌های فشرده‌ی مفهومی برای بهبود این درس‌ها مناسب است.

امیدوارم با استفاده از آموزه‌های کارنامه‌ی پنج‌نوع‌درس، هدف‌گذاری بهتری در مسیر پیشرفت داشته‌باشید.

Menu