زمان، تنها معیاری که دانش‌آموزان در انتخاب منابع دقت نمی‌کنند

بعضی از دانش‌آموزان در انتخاب منابع درسی خود به همه‌ی عوامل موردنیاز خود برای کسب نتیجه‌ی بهتر فکر می‌کنند جز اینکه آیا ارزش آن را دارد که برای فلان منبع، مدت‌زمان زیادی صرف کنند.

زمان، تنها معیاری که دانش‌آموزان در انتخاب منابع دقت نمی‌کنند

بعضی از دانش‌آموزان در انتخاب منابع درسی خود به همه‌ی عوامل موردنیاز خود برای کسب نتیجه‌ی بهتر فکر می‌کنند جز اینکه آیا ارزش آن را دارد که برای فلان منبع، مدت‌زمان زیادی صرف کنند. این موضوع برای دوازدهمی‌ها مهم‌تر است؛ چون دانش‌آموزان باید در طول یک سال همه‌ی مطالب و مباحث سه پایه را مرور کنند؛ بنابراین باید به دنبال منابعی باشند که در زمان بهینه‌تر، نتیجه‌ی بیشتر و بهتری بگیرند.

کتاب‌های جدید کانون تحت عنوان کتاب‌های جامع، واقعاً جامع است. علاوه بر اینکه شامل درس‌نامه‌های جامع‌تر و مثال‌های متفاوت‌تر با سال‌های گذشته است، تست‌های دهه‌ی گذشته را بررسی کرده است. مهم‌تر از همه به متن کتاب‌های درسی با دقت بیشتری توجه کرده است. این را هم در نظر داشته باشید که به‌تازگی طراحان کنکور به متن کتاب درسی توجه بیشتری دارند. با این منابع، خیال دانش‌آموزان از متن کتاب درسی راحت می‌شود. در کنار همه‌ی این‌ها، این کتاب‌ها شامل سؤال‌های سال‌های گذشته‌ی آزمون‌های کانون نیز هست. در کل، می‌توان گفت کتاب‌های جامع در عین ریزبینیِ تمام موارد و جامع‌بودن، بازده بهتری نسبت به منابع مشابه خود دارد.

Menu