این آزمون‌ها را از دست ندهید

دانش‌آموزان کانونی با حضور در این سه آزمون، دستاوردهای گفته‌شده را کسب می‌کنند و بر اساس سطح دانش خود، برای حضور در کنکور آمادگی خواهند داشت.

این آزمون‌ها را از دست ندهید

آزمون‌های سه‌گانه‌ی پایانی کانون، از سه جهت اهمیت دارند:

۱. شبیه‌سازی حداکثری با شرایط کنکور به‌لحاظ رعایت استاندارهای آزمون‌های سنجشی (هم از لحاظ آمار شرکت‌کنندگان و هم از منظر سطح دشواری سؤالات)؛

۲. ایجاد اعتمادبه‌نفس در شرکت‌کنندگان با مشخص‌شدن جایگاه واقعی علمی آن‌ها ‌و برنامه‌ریزی دقیق برای رفع مشکلات احتمالی؛

۳. برقراری شرایط مرور کامل مطالب در چند مرحله و پوشش کامل همه‌ی مباحث کنکور.

دانش‌آموزان کانونی با حضور در این سه آزمون، دستاوردهای گفته‌شده را کسب می‌کنند و بر اساس سطح دانش خود، برای حضور در کنکور آمادگی خواهند داشت. تأکید می‌کنم که از غیبت در این سه آزمون بپرهیزید. بر اساس  نتایجی که از این سه آزمون به دست می‌آورید و با داشتن بهترین استراتژی‌ در فاصله‌ی این سه آزمون و آزمون اصلی کنکور سراسری، آموخته‌های خود را مرور و رفع‌اشکال کنید و به تثبیت نهایی برسانید.

بررسی نتایج نشان می‌دهد کسانی که در هر سه آزمون شرکت کرده‌اند، نتیجه‌ی بهتری کسب کرده و در جلسه‌ی کنکور آرامش بیشتری داشته‌اند. این افراد معتقدند کنکور سراسری برای آن‌ها، چهارمین آزمون جامع کانون بوده است و با اعتمادبه‌نفس و کمترین نگرانی به بیشترِ سؤالات پاسخ داده‌اند.

نکته‌ی بعدی اینکه مدیریت زمان در سه آزمون پایانی را به‌طور ویژه مدنظر داشته باشید تا در جلسه‌ی کنکور نیز از این مهارت بهره ببرید و با مشکل کمبود وقت مواجه نشوند. مقالات مربوط به روش‌های مدیریت زمان و پاسخ‌گویی در آزمون‌های پایانی را در مجله‌ی سرای دانش یا سایت کانون بخوانید.


Menu