با نسخه‌ی شخصیِ خودتان، درمان کنید

جزوه‌ی هوشمند یک نسخه‌ی کامل از تمام اشتباهات و ندانسته‌های شما است که قطعاً مطالعه و تمرین آن‌ها برای شما مهم­ترین کار است.

با نسخه‌ی شخصیِ خودتان، درمان کنید

برای موفقیت و پیشرفت درسی روش­ها و راه‌حل­های مختلفی به شما پیشنهاد می­شود یا خودتان آن‌ها را کشف و امتحان می­کنید که ممکن است زمان­بر باشند یا موفقیت زیادی در پی نداشته‌ باشند. به عبارتی ممکن است این روش‌ها برای شما مناسب نباشند. شاید راه‌حل‌های انتخابی برای افراد دیگر بازدهی خوبی داشته‌اند، اما مناسب موقعیت و شرایط شما نیستند.

شما باید به دنبال کشف اشتباهات و اشکالات خود باشید و راهی پیدا کنید تا با کم‌ترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان، آن‌چه را واقعاً نیاز دارید، آموزش ببینید و سریع‌تر پیشرفت کنید. قطعاً نیازهای دانش‌آموزان و روش­های مطالعه‌ی آن‌ها با هم متفاوت است و هر کس باید به دنبال بهترین راه برای رفع اشکالات و نیازهای خود باشد. بهترین راه پیشرفت برای هر فرد، بررسی اشکالات خودِ اوست. اگر با نسخه‌ی شخصی خودتان به دنبال درمان باشید، زودتر نتیجه می‌گیرید.

جزوه‌ی هوشمند یک نسخه‌ی کامل از تمام اشتباهات و ندانسته‌های شما است که قطعاً مطالعه و تمرین آن‌ها برای شما مهم­ترین کار است. این کتاب تنها در یک جلد تدوین شده و به طور اختصاصی به غلط­ها، نزده­ها و نکات مهم درسی در آزمون‌های شما پرداخته و روی مشکلات اصلی شما تمرکز کرده است. بنابراین جزوه‌ی هوشمند یک نسخه‌ی کامل و یک منبع کارآمد برای مطالعه‌ی مفید و جمع‌بندی اصولی و از همه مهم‌تر، مناسب با سطح علمیِ خودتان است.

Menu