تعدادي از دانش آموزان با حالت نگران و اضطراب به ما بعنوان پشتيبان مراجعه مي كنند و اعلام می کنند که از برنامه راهبردي عقب افتاده اند و حتي با برنامه ریزی كه انجام داده اند نتوانستند اين عقب افتادگي را جبران كنند و اينجاست كه ما ايستگاههاي جبراني موجود در برنامه راهبردي را بعنوان چاره كار به آنها پيشنهاد مي كنيم.
چراکه با وجود چهار ايستگاه جبراني مباحثي كه دانش آموز بنا به دلايلي مانند كم كاري، تنبلي نخوانده اند دوباره در برنامه قرار میگیرند تا آنها بتوانند عقبماندگی خود را جبران کنند.ميزان مباحث آزمون هاي ايستگاه جبراني ،متناسب با ميزان عقب افتادگي هر دانش آموز در نظر گرفته شده است.
پس مي توان با اطمينان خاطر كامل به دانش آموزان اعلام كرد كه در آزمونهای ایستگاه جبرانی ،با برنامهریزی دقيق و جزيي مي توانند به افزایش تراز و درصد دست پيدا كنند.