مشاوره تحصیلی کنکور با پشتیبان ویژه کانون

مشاوره تحصیلی کنکور با پشتیبان ویژه کانون / وظایف مشاور تحصیلی چیست و بهترین مشاور کنکور چه کسی است ؟مشاور تحصیلی تلفنی چیست و پشتیبان ویژه کانون چه ظیفه ای دارد؟

مشاوره تحصیلی کنکور با پشتیبان ویژه کانون

مشاوره تحصیلی کنکور با پشتیبان ویژه کانون

مشاوره خصوصی کنکور همواره از دغدغه های داوطلبان کنکور سراسری و دانش آموزان است ، اما شما به عنوان دانش آموز باید قبل از انتخاب مشاور خود باید به خوبی بدانید که وظایف مشاور خصوصی تحصیلی در قبال شما شما چیست ؟ بهترین مشاور کنکور چه کسی است ؟ آیا مشاوره تحصیلی تلفنی برای شما مناسب است یا خیر؟مشاور خصوصی کنکور باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟ بهترین مشاور کنکور تجربی ، ریاضی ، انسانی هنر و هنرستان را چگونه می توانید پیدا کنید و چگونه می شود به این مشاور اعتماد کرد ؟

پیشنهاد می کنیم که این مقاله را بخوانید تا بتوانید به خوبی به این سوالات پاسخ دهید و مشاور خود را انتخاب کنید . 

مشاوره تحصیلی کنکور با پشتیبان ویژه کانون

براي ثبت نام مشاوره تحصيلي كنكور و پشتيبان ويژه كانون ميتوانيد فرم زير را پر كنيد

فرم ثبت نام


وظایف مشاور خصوصی تحصیلی چیست؟


یک مشاور خصوصی تحصیلی وظایفی از جمله وظایف زیر را باید به نحو احسن انجام دهد تا بتوان در مراحل بعد نیز به او اعتماد کرد :

مشاور نباید به صورت مستقیم برای دانش آموز برنامه ریزی کند. او باید به دانش آموز بیاموزد که چگونه برای خودش برنامه ریزی کند. سوای از راهنمایی دانش آموز برای برنامه ریزی در زمان های مناسب و مطالعه کافی باید به دانش آموز آموزش های مهم را جهت تدوین یک برنامه متناسب و کامل  برای اوقات مرده ارائه کند . این امکان را به دانش آموز بدهد که هر زمان از روز نیاز به مشورت داشت با او در تماس باشد.البته نباید اینگونه برداشت شود که دانش آموز باید انتظار داشته باشد هر زمان که خواست با مشاور تماس بگیرد و بهتر است همه چیز روی برنامه باشد . و مهم تر این که شرایط مختلف را بتواند به خوبی درک کند و راه را به دانش آموز نشان دهد . فراموش نکنید که شما در مسیر زندگی خود باید بتوانید تصمیم گیری کنید و برنامه ریزی داشته باشید . پس بهتر است مشاور خصوصی تحصیلی شما بجای ماهی دادن به شما ماهی گیری بیاموزد.

چه کسی می تواند بهترین مشاور کنکور شما باشد ؟


ارتباط دوستانه و صمیمی بین دانش آموز و مشاور شاید یکی از مهمترین دلایل نتیجه گرفتن دانش آموز باشد. کسی می تواند بهترین مشاور کنکور شما باشد که بتواند این ارتباط را هر چه بهتر حفظ کند. یکی از شرایط ایجاد این ارتباط مناسب نزدیک بودن سن دانش آموز و مشاور است که طبیعتاً پشتیبان ویژه کانون از این شرایط به عنوان مشاور برخوردار است .

یک مشاور کنکور خوب باید در زمینه کنکور تخصص کافی داشته باشد یعنی این که به سرفصل ها  ، نوع خواندن ، روش تست زنی هر درس و ... تسلط کافی برای مشاوره داشته باشد علاوه بر این تجربه کافی و روحیه جنگجویی را می توان از خصوصیات مشاور خوب برشمرد .

پیگیری یک مشاور نیز میتواند یکی از خصوصیات مشاور خوب باشد. که هر چه این پیگیری بیشتر باشد تاثیر حرف ها و ... بیشتر خواهد بود.

بنابراین می توانیم بهترین مشاور کنکور را تقریبا اینگونه توصیف کنیم : خود در کنکور موفق بوده باشد و بتواند تجربیات خود را به خوبی منتقل سازد.


آیا مشاوره تحصیلی تلفنی یا آنلاین بهتر از مشاوره حضوری است؟


مشاوره تحصیلی تلفنی


ممکن است در ذهن بعضی ها این سوال به وجود بیاید که چرا باید از مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنیم ؟ آیا مشاوره حضوری بهتر نیست ؟

در پاسخ به شما می گوییم مشاوره تحصیلی تلفنی چه  مزایایی دارد !

  • 1) شهر شما ممکن است تعداد بسیار کمی مشاور خوب داشته باشد اما پشتیبان ویژه های کانون در عین حال که معتبر هستند ، پرشمار هم هستند.

  • 2) حتی اگر یک مشاور خوب پیدا کنید هر هفته باید کلی تایم را در مسیر اتوبوس و مترو و ماشین باشید تا به مرکز مشاوره بروید .

  • 3) مشاوره حضوری هر زمان که شما اراده کنید در خدمت شما نیست ولی مشاوره تحصیلی آنلاین هر زمان شما بخواهید می تواند خدمات رسانی کند.


در انتخاب مشاور تحصیلی وسواس به خرج دهید !!!

برای انتخاب مشاور تحصیلی خوب ابتدا باید ویژگی های مهمی که یک مشاور تحصیلی کارکشته باید داشته باشد را بدانیم.این مطالب را قبلا اعلام کرده ایم اما می توان آن را به صورت یک چک لیست آماده کرد :

ما برای راحتی شما زیر هر سوال پاسخ این سوال را داده ایم!(آیا پشتیبان ویژه کانون به عنوان مشاور تحصیلی کنکور شرایط این شرایط را دارد ؟)

  • 1) میزان تسلط مشاور به امر مشاوره تحصیلی کنکور به چه میزان است ؟

  • * پشتیبان ویژه کانون به عنوان رتبه برتر کنکور و دانشجوی دانشگاه های تهران این شرایط را دارد و برای اطمینان بیشتر می توان نتایج پیشرفت دانش آموزانی که از ایشان مشاوره گرفته است را بررسی کرد.

  • 2) آیا خودش در کنکور همان رشته شرکت کرده است ؟ چه رتبه ای کسب کرده است ؟

  • کانون اطلاعات دقیق هر پشتیبان ویژه را در اختیار شما قرار می دهد . رتبه ، دانشگاه ، رشته و سال ورود برای همگان در دسترس است.

  • 3) انرژی و انگیزه او برای مشاوره به چه میزان است ؟

  • پشتیبان ویژه های کانون دو ویژگی مهم دارند ، یکی جوان بودن آنهاست و دوم اینکه انرژی و انگیزه زیادی برای پیشرفت دارند. چه از نظر گروهی و چه از نظر فردی .

  • 4) چه میزان می تواند انرژی خود را به شما منتقل کند؟

  • بهترین پاسخ بررسی عملکرد آنها طی فعالیت های گذشته و مشاوره های قبلی آنها می باشد که در پست دیگری به آن می پردازیم.

  • 5) چه میزان می تواند تجربیات خود را در اختیار شما بگذارد؟

  • 6) چقدر پیگیر شما است ؟ پیشرفت شما چقدر برای او اهمیت دارد؟

  • هر دو مورد 5-6 پاسخی مشابه سوال 4 دارند.

  • 7) آیا شما به او اطمینان دارید ؟ مشاور باید بتواند در شما حس اعتماد ایجاد کند.

  • قطعا باید به پشتیبان های ویژه اعتماد زیادی داشته باشید . چه کسی بهتر از او که راهی که پیش روی شما است را موفق گذرانده است؟


پشتیبان ویژه کیست و چه شرایطی دارد ؟


  • 1) رتبه زیر 500 تجربی ، زیر 200 ریاضی و زیر 50 انسانی است.

  • 2) حداقل در 20 آزمون برنامه ای کانون شرکت کرده است.

  • 3) از کتاب های کانون و دفتر برنامه ریزی استفاده کرده است .

  • 4) توانایی تدریس و رفع اشکال درسی را دارد.

  • 5) مسلط به جعبه ابزار کارنامه و سایت کانون است .

  • مشاور خصوصی تحصیلی


چگونه می توانم بهترین مشاور کنکور در رشته تجربی ، ریاضی ، انسانی و هنر را پیدا کنم ؟


براي ثبت نام مشاوره تحصيلي كنكور و پشتيبان ويژه كانون ميتوانيد فرم زير را پر كنيد

فرم ثبت نام

سوال مهم : آیا همه دانش آموزان می توانند از این شرایط ویژه استفاده کنند ؟

پاسخ : بله این امکانات برای همه دانش آموزان است و شرایط خاصی برای آن مطرح نمی باشد .


براي اطلاعات بيشتر و مشاهده ليست پشتيبان ويژه هاي كانون نيز اينجا كليك كنيد


Menu