کتاب زرد بهترین منبع مطالعاتی در تابستان

انتخاب منبع مناسب رابطه‌ی مستقیمی با موفقیت دانش‌آموزان در مراحل مطالعه دارد. ک

کتاب زرد بهترین منبع مطالعاتی در تابستان

تابستان بهترین فرصت برای پیشرفت در درس‌های عمومی است. 

 با شروع مطالعه‌ی درس‌های عمومی در تابستان این روند تبدیل به یک عادت شده و باعث می‌شود در طول سال تحصیلی نیز این روند مطالعه هم‌چنان ادامه داشته باشد و از مطالعه‌ی این درس‌ها غافل نشوید. 

دانش‌آموزان از تابستان باید به درس‌های عمومی که بین تمام گروه‌ها مشترک است توجه ویژه‌ داشته باشند و به دلیل فرّار بودن این درس‌ها باید مرور و علامت‌گذاری نکات مهم را مد نظر قرار دهند و تست‌زنی این درس‌ها را به عنوان بخشی از مطالعه در برنامه‌ریزی درسی خود قرار دهند. 

انتخاب منبع مناسب رابطه‌ی مستقیمی با موفقیت دانش‌آموزان در مراحل مطالعه دارد. کتاب زرد ابزار و وسیله‌ای برای دوران جمع‌بندی است که شامل سؤالات کنکور سراسری است. با توجه به این‌که سؤالات کنکور بیش‌تر وقت داوطلب را می‌گیرد الزامی است که دانش‌آموزان با استفاده از این کتاب سرعت تست‌زنی را بالاتر ببرند و با نحوه‌ی مدیریت زمان در جلسه‌ی آزمون‌ها و کنکور آشنا شوند. این کتاب بهترین منبع مرور و تست و به‌عبارتی بازیابی اطلاعات در این دوران است؛ البته پاسخ‌نامه‌ی تشریحی جامع و کاملی دارد. مباحث هر سؤال در کنار پاسخ‌ها مشخص شده است و می‌توان از پاسخ‌نامه‌ی ‌آن برای یادگیری مباحث و تثبیت و تسلط استفاده کرد. دانش‌آموزان باید استفاده‌ی مجموعه‌ای از این تست‌ها را در برنامه‌ی مطالعاتی خود قرار دهند و به صورت زمان‌دار طبق زمان کنکور به آن‌ها پاسخ دهند. سپس به بررسی دقیق و تشریحی آن‌ها بپردازند تا در تمام مباحث و درس‌های عمومی تسلط کافی پیدا کنند. با حل سؤالات کتاب زرد عمومی با تیپ سؤالات کنکور آشنا شده و در طول سال تحصیلی هنگام شروع به مطالعه‌ی این درس‌ها خواهید دانست که چگونه این درس‌ها را مطالعه کنید و این امر خودبه‌خود سبب آسودگی خیال شما در درس‌های عمومی می‌شود و درصدهای‌تان در درس‌های عمومی افزایش خواهد یافت.

Menu