لج‌بازی ممنوع

دوران طلایی نوروز به پایان رسید. حالا کارنامه‌ی نیم‌سال اول و دوران طلایی نوروز می‌تواند نقشه‌ی راه خوبی برای تو در این زمان مهم و سرنوشت‌ساز باشد.

لج‌بازی ممنوع

دوران طلایی نوروز به پایان رسید. حالا کارنامه‌ی نیم‌سال اول و دوران طلایی نوروز می‌تواند نقشه‌ی راه خوبی برای تو در این زمان مهم و سرنوشت‌ساز باشد؛ نقشه‌ی راهی برای مدیریت بهتر کتاب‌هایت در این بازه‌ی مهم و حیاتی.

بسیاری از رتبه‌های برتر سال‌های اخیر با استراتژی خاصی توانستند در این زمان از رقبای خود فاصله بگیرند و به هدف‌های‌شان برسند. آن‌ها در این زمان لج‌بازی را کنار گذاشتند و روی اشتباهات گذشته‌ی خود پافشاری نکردند. از گذشته درس گرفتند و با برنامه و هوشمندی پیش رفتند.

دوست عزیزم! اگر در درس‌های مختلف روش‌های مطالعه‌ی متفاوتی را در پیش گرفته‌ای و در آزمون‌ها نتیجه‌ی دلخواهت را نگرفته‌ای، کمی با خودت فکر کن و در روش‌های مطالعه‌ات بازنگری داشته باش. اگر با کتاب‌های پرحجم و پراکنده‌خوانی نتیجه‌ی دلخواهت را نگرفتی، آن‌ها را کنار بگذار و با سؤالات کنکور و کتاب‌های آبی و زرد عمومی آشتی کن. مطمئن باش با تمرین چندباره‌ی تست‌های کنکور در این زمان ارزشمند و جبران‌نشدنی به هدفت خواهی رسید. برای این‌که از کنکور برای خودت قله‌ی افتخار بسازی، لازم است آرامش داشته باشی. کتاب‌های پرحجم و انبوهی از سؤالات تألیفی، نتیجه‌ای جز آشفتگی ذهنی به همراه نخواهد آورد. کلام آخر این‌که برای موفقیت نیاز داری که منابع مطالعاتی و روش‌های مطالعه‌ی خود را اصلاح کنی.

Menu