المپیک «بولت» و المپیک تو

چند ماه پیش المپیک ریو با تب و تاب خاصی برگزار شد. بولت (Bolt) دونده‌ی جامائیکایی سریع‌ترین مرد جهان است و چندین المپیک یکه‌تاز میدان دو و میدانی بوده است.

المپیک «بولت» و المپیک تو

چند ماه پیش المپیک ریو با تب و تاب خاصی برگزار شد. بولت (Bolt) دونده‌ی جامائیکایی سریع‌ترین مرد جهان است و چندین المپیک یکه‌تاز میدان دو و میدانی بوده است. حریفان او در حالی در مسابقه شرکت می‌کنند که مدال طلا را برای بولت کنار گذاشته‌اند و رنگ مدال‌های خود را از نقره‌ای شروع به بعد در نظر می‌گیرند و برای کسب مدال نقره و برنز با هم مسابقه می‌دهند نه طلا. رقبای او از همان اول خودشان رو بازنده می‌دانند.

در مقابل شناگر آمریکایی، فیلپس (Fleepse) را داریم که 21 طلای المپیک دارد و اسطوره‌ی مدال‌آوری المپیک است. در المپیک ریو اتفاق جالبی افتاد. در این المپیک کسی در مقابل او می‌ایستد و پیروز می‌شود که فیلپس الگوی او بود. او مدال طلا را از استاد خود گرفت؛ کسی که در کودکی با فیلپس عکس یادگاری گرفته بوده و از او امضا می‌گرفت!

این اتفاق نشان می‌دهد پسر جوان، از پیش، خودش را نباخت و رنگ مدال‌های او از طلایی شروع شد، نه از نقره‌ای و... و به هدفش ایمان کامل داشت.

دوست عزیز کنکوری‌ام! خودت انتخاب کن! تو هم می‌توانی مثل رقبای بولت باشی یا پسر جوان.

کلمه‌ی غیرممکن را از فرهنگ لغت ذهنت حذف کن.  به یاد داشته باش برای افراد موفق، غیر ممکن، غیر ممکن است و هیچ چیز غیر ممکنی در دنیا وجود ندارد اگر اراده کنی. شک نکن که تو هم می‌توانی بهترین باشی.

Menu