جمع‌بندی در ماه رمضان

امسال با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان از 18 خرداد، دوران جمع‌بندی طولانی‌تر می‌شود و روزهای بیش‌تری برای مطالعه دارید.

جمع‌بندی در ماه رمضان

امسال با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان از 18 خرداد، دوران جمع‌بندی طولانی‌تر می‌شود و روزهای بیش‌تری برای مطالعه دارید.

تقریباً امتحانات مدارس در پایه‌ی چهارم دبیرستان در دهه‌ی اول خرداد 95 به پایان می‌رسد. از پایان امتحانات تا آغاز شروع دوران جمع‌بندی به روش سه روز یک‌بار فرصتی داریم تا آموخته‌ها و یادگیری‌های ناقص خود را عمق ببخشید و به نقاط قوت خود توجه بیش‌تری داشته باشید. به این دوره، دوره‌ی انتقالی گفته می‌شود.

این زمان برای هر دانش‌آموز با توجه به وضعیت آموزشی، متفاوت است. از سه روز تا یک هفته و 10 روز و تا... دوران انتقالی است.

برای این دوران می‌توانید از منابع و ابزارهای زیر استفاده کنید:

- کتاب خودآموزی

- کتاب زرد عمومی

- کتاب‌های هفت‌کنکور

و...

بلافاصله بعد از امتحانات، بعد از 3، 7 یا 10 روز که دوران انتقالی را پشت سر گذاشتید دوران جمع‌بندی شروع می‌شود. این‌که دوران جمع‌بندی را سه‌ روز یک‌بار برگزار کنیم یا دو روز یک‌بار، در خانه آزمون بدهیم یا آموزشگاه یا... به شرایط خودمان بستگی دارد؛ اما در هر صورت باید شبیه‌سازی را در نظر بگیرید.

شاید سؤال کنید که در دوران جمع‌بندی آیا بخشی از برنامه‌ی منظم و معرفی‌شده‌ی کانون طبق جدول زمان‌بندی سه روز یک‌بار انجام دهید یا کاملاً مطابق با برنامه پیش بروید؟ لازم به یادآوری است که اگر دوران جمع‌بندی را هر زمان آغاز کنید بخش اصلی و ضروری برنامه‌ی دوران جمع‌بندی از شنبه 5 تیر با آزمون‌های سراسری 91 شروع می‌شود و سه روز یک‌بار یا دو روز یک‌بار تا سه‌شنبه 15 تیر با آزمون سراسری سال 94 ادامه دارد.

در دوران جمع‌بندی سه آزمون استاندارد کانون مطابق با کنکور سراسری در تاریخ‌های 21 خرداد، 4 تیر و 18 تیر برگزار خواهد شد. شرکت در این آزمون‌ها فرصتی برای تثبیت آموخته‌ها، یادگیری بیش‌تر، شناسایی نقاط قوت و آشنایی بیش‌تر با مدیریت زمان (تکنیک‌ زمان‌های نقصانی) در شرایط واقعی آزمون است.

حضور در این سه آزمون یعنی ادامه‌ی کار و به پایان رساندن کار به بهترین حالت.

Menu