برترها از تابستان می‌گویند (1)

کنکور 93در تابستان هماهنگ با آزمون‌های کانون پیش رفتم؛ البته بیش‌تر تمرکزم را روی پیش‌خوانی درس‌های سال چهارم و مرور درس‌های عمومی گذاشتم.

برترها از تابستان می‌گویند (1)

سیدشایان پورمیر بابایی، رتبه‌ی 1 تجربی کشور

کنکور 93در تابستان هماهنگ با آزمون‌های کانون پیش رفتم؛ البته بیش‌تر تمرکزم را روی پیش‌خوانی درس‌های سال چهارم و مرور درس‌های عمومی گذاشتم. در تابستان سال گذشته بعد از امتحانات نهایی که معدلم بیست شد، احساس کردم روی مطالب سال سوم مسلط هستم و خیلی مطالب را جدی مرور نکردم و درنتیجه در نیم‌سال دوم سال چهارم کارم سخت شد. به دانش‌آموزان توصیه می‌کنم هر چه‌قدر هم روی مباحث سال سوم مسلط هستند، از مرور جدی مطالب غافل نشوند تا در نیم‌سال دوم کارشان راحت‌تر باشد.

سیده‌زهرا موسوی، رتبه‌ی 3 تجربی کشور کنکور 93

در تابستان درس‌های پیش 1 را همراه با تدریس دبیرانم در مدرسه می‌خواندم و اختصاصی‌های پایه را نیز خودم خواندم. عربی 2 و 3 را به طور کامل خواندم و حتی مرور هم کردم. می‌توانم بگویم در تابستان در درس عربی قوی شده بودم.

مهسا دولتشاهی، رتبه‌ی 4 تجربی کشور کنکور 93

من در تابستان دو درس از سال چهارم و درس‌های اختصاصی پایه را خواندم. به نظرم زیست 1 و زیست 2 مبحث‌های مرتبط و ترکیبی با هم دارند و اگر به طور هم‌زمان خوانده شوند، بهتر است. زبان فارسی و عربی 2 و عربی 3 را نیز در تابستان به طور کامل خواندم. عربی و زبان فارسی درس‌هایی هستند که برای یادگیری، کار بیش‌تری می‌برند و نیاز به تمرکز از تابستان دارند.

امیر نوری‌پور، رتبه‌ی 2 ریاضی منطقه‌ی 2 کنکور 93

در تابستان با برنامه‌ی کانون همراه بودم و به طور ویژه به مباحث نگاه به آینده توجه داشتم. در تابستان 60 درصد زمانم را به نگاه به آینده می‌پرداختم و در باقی زمان‌ها مباحث گذشته را مرور می‌کردم.


Menu