کتاب‌های سبز را بخوانید

طیف وسیع کتاب‌های کانون از لحاظ پایه‌ی تحصیلی، محتوای درسی، نوع سؤالات و طبقه‌بندی آن‌ها با توجه به رنگ جلد کتاب‌ها، مشاوران و پشتیبان‌ها را در معرفی کتاب‌ها برای دانش‌آموزان با سطح تحصیلی و نیا...

کتاب‌های سبز را بخوانید

طیف وسیع کتاب‌های کانون از لحاظ پایه‌ی تحصیلی، محتوای درسی، نوع سؤالات و طبقه‌بندی آن‌ها با توجه به رنگ جلد کتاب‌ها، مشاوران و پشتیبان‌ها را در معرفی کتاب‌ها برای دانش‌آموزان با سطح تحصیلی و نیاز متفاوت توانا ساخته است.

کتاب‌های سبز (آموزشی، مرحله‌ی ادراک)، کتاب‌های خاکستری (سؤالات پرتکرار امتحانی، مرحله‌ی تثبیت)، کتاب‌های آبی و بنفش (سؤالات چهارگزینه‌ای، مرحله‌ی تسلط)، کتاب‌های زرد (مرحله‌ی جمع‌بندی) و کتاب‌های مجموعه‌ای مانند مجموعه دروس، اشتباهات متداول و... از انواع کتاب‌های کانون هستند.

ü       کتاب‌های سبز:

کتاب‌های سبز، آموزشی و مربوط به مرحله‌ی ادراک هستند. طی مراحل یادگیری، اصلی‌ترین منبع، کتاب درسی است که بعد از مطالعه‌ی آن برای رفع ابهامات مطالب و کامل کردن یادگیری خود به سراغ کتاب‌های کمک‌آموزشی می‌روید. در کتاب‌های سبز سعی بر این بوده که تمام مفاهیم کتاب درسی به زبان ساده آموزش داده شود و نکات کلیدی و مهم نیز به عنوان یادآوری ذکر شود. برای تمرین بیش‌تر در پایان هر درس تعدادی سؤال مطرح می‌شود که همراه با پاسخ هستند و این برای آشنایی دانش‌آموزان با تیپ سؤالات و قسمت‌های مهم درس مفید است.

بعد از مطالعه‌ی کتاب درسی و جزوه‌ی معلم و تکمیل یادگیری به کمک کتاب‌های سبز وارد مرحله‌ی دوم می‌شوید.

Menu