در هفته‌ی آخر کنکور چکار کنیم؟

توجه به زمان خواب و بیداری به‌نحوی که برای روز کنکور بسیار سر حال در جلسه‌ی کنکور حاضر شوید. سعی کنید ساعت 10 شب به رختخواب بروید و 6 صبح بیدار شوید.

در هفته‌ی آخر کنکور چکار کنیم؟

پس از دوران جمع‌بندی به روش سه روز یک‌بار نوبت به مرحله‌ی آخر مطالعه یعنی تورق سریع می‌رسد. با روش تورق سریع در هفته‌ی آخر می‌توان همه‌ی نکاتی که در طول سال تحصیلی یادداشت کرده‌اید و همین‌طور همه‌ی کتاب‌های درسی و کتاب خودآموزی را یک دور ورق زد و مرور کرد. این روش باعث می‌شود که به آرامش لازم برسید و اطمینان حاصل کنید نکته‌ای از دید شما پنهان نمانده و تمام مطالب و نکات یک‌بار دیگر مورد بازبینی قرار گرفته‌اند.

موارد دیگری که لازم است در هفته‌ی پایانی به آن توجه کرد عبارتند از:

1. توجه به زمان خواب و بیداری به‌نحوی که برای روز کنکور بسیار سر حال در جلسه‌ی کنکور حاضر شوید. سعی کنید ساعت 10 شب به رختخواب بروید و 6 صبح بیدار شوید.

2. حتماً شب قبل از کنکور غذای سبک بخورید.

3. وسایل مورد نیاز جلسه‌ی کنکور را از قبل آماده کنید: کارت شناسایی، کارت ورود به جلسه، مداد مشکی نرم، خودکار، پاک‌کن، تراش، دستمال، بطری آب، ساعت، سنجاق یا گیره، مواد قندی و با توجه به شرایط کرونا ماسک و محلول ضدعفونی‌کننده را فراموش نکنید. 

در پایان به یاد داشته باشید هیچ‌کس بی‌نقص نیست. به نتیجه فکر نکنید و با اطمینان در جلسه‌ی کنکور حاضر شوید و روش‌هایی را که یاد گرفته‌اید اجرا کنید.

 

Menu