مهارت ماهیگیری در دوران جمع بندی

ذهن خودتان را یک برکه‌ی زلال و شفاف تصور کنید. در طول این چند سال با ریختن غذای کافی برای ماهی‌ها، آن‌ها را پرورش داده‌اید.

مهارت ماهیگیری در دوران جمع بندی

ذهن خودتان را یک برکه‌ی زلال و شفاف تصور کنید. در طول این چند سال با ریختن غذای کافی برای ماهی‌ها، آن‌ها را پرورش داده‌اید. حال در این دوران محدود، قرار است ماهی‌گیری کنید. باید ماهی‌های زیادی بگیرید. زمان برای شما مهم است. در این زمان، کار شما فقط همین است. قرار نیست با ریختن غذاهای جدید و مختلف، زلال بودن آب را به هم بزنید. هر کاری باید در زمان خودش انجام شود. گاهی شلوغ کردن نقطه‌ای که ایستاده‌اید، حتی ماهی‌ها را پراکنده می‌کند. شما باید فقط برای جذب ماهی‌ها، روش‌های ماهی‌گیری مختلف را تمرین کنید. روش ضربدر و منها و زمان نقصانی و استراتژی بازگشت را حتماً انجام بدهید. تمام سعی خود را به کار ببرید که با سرعت هرچه بیشتر ماهی‌های بیشتری را که در برکه وجود دارد بگیرید. بعد همه را در ظرفی مناسب بچینید تا در روز کنکور همه‌ی اطلاعات را در کنار هم داشته باشید. قرار است آن روز تمام ما‌های را در اقیانوس کنکور رها کنید. در روز کنکور شما وقت ندارید که کل برکه را بگردید.

حل کردن هر سؤال از سؤالات کتاب‌های زرد و بررسی آن، یک ماهی جدید است. شما باید همه‌ی ماهی‌ها را جمع کنید تا نتیجه‌ی تمام تلاش‌هایی که در طول سال‌های قبل داشته‌اید بگیرید.

Menu