با کارنامه‌ی اشتباهات مسیر پیشرفت هموارتر می‌شود

شاید شما نیز موقع دریافت کارنامه‌ی آزمون با مضمون این جمله زیاد روبه‌رو شده‌اید که "اگر پاسخ‌های اشتباه نداشتم ترازم 700 واحد بیشتر می‌شد".

با کارنامه‌ی اشتباهات مسیر پیشرفت هموارتر می‌شود

همراهان کنکوری من، سلام

شاید شما نیز موقع دریافت کارنامه‌ی آزمون با مضمون این جمله زیاد روبه‌رو شده‌اید که "اگر پاسخ‌های اشتباه نداشتم ترازم 700 واحد بیشتر می‌شد". به راستی چگونه می‌توان تعداد پاسخ‌های اشتباه در جلسه‌ی آزمون را کاهش داد؟

یکی از باارزش‌ترین کارنامه‌های موجود در جعبه ابزار پیشرفت هر دانش‌آموز، کارنامه‌ی اشتباهات اوست، کارنامه‌ای که بلافاصله پس از حضور دانش‌آموز در آزمون‌های برنامه‌ای و همراه با کارنامه‌ی اصلی به دو صورت مبحث محور و آزمون محور، آماده می‌شود. با کلیک روی هر سوال می‌توانید گزینه‌ی صحیح، پاسخ تشریحی سوال و همچنین پاسخ اشتباه خود را مشاهده نمایید.

کارایی رهیافت اصیل و حرفه‌ای "بازیابی آموخته‌ها" فقط به جلسه‌ی آزمون محدود نمی‌شود و می‌توان در بررسی اشتباهات با کارنامه‌ی اشتباهات نیز، یک بار دیگر به خود فرصت اندیشیدن و تفکر برای حل سوال داد. وجود این امکان باارزش در کارنامه‌ی اشتباهات، به تعمیق و تثبیت آموخته‌ها کمک شایانی خواهد کرد. از طرفی طراحی آزمون محور این کارنامه، مسیر پیشرفت شما را در مباحث پوششی و آزمون‌های جمع‌بندی، تسهیل و هموار می کند.

لحظه‌هایتان تماشایی.

Menu