رتبه27 تجربی: چگونه در کنکور98 زیست را 10از10 پاسخ دادم

کیمیا درمیانی دانشجوی پزشکی تهران درخصوص روش مطالعه خود در درس زیست شناسی مینیوسد که در نهایت منجر به درصد97 شده است

رتبه27 تجربی: چگونه در کنکور98 زیست را 10از10 پاسخ دادم

کیمیا درمـیانی

رتبه27 منطقه2 - دانشجـوی پزشکی تهـران

« روش مطالعه ام در درس زیست شناسی »

در ابتدا متن کتاب درسی را به صورت سطحی مطالعه می کردم و بعد به درسنامه کتاب کمک آموزشی مراجعه می کردم تا ابهامات کتاب درسی و تا حدودی نکات نهفته در شکل ها برایم روشن شود.

بعد از مطالعه درسنامه به تست های متوسط و ساده مراجعه می کردم و تعدادی تست مثلا ۴۰تا به صورت مضربی می زدم تا به مفاهیم تا حدودی مسلط بشم. طبیعتا در ابتدا درصد اشتباهاتم بالا بود.

بعد از زدن تست های آموزشی ، دوباره به متن کتاب درسی مراجعه می کردم و این بار به علت خواندن درسنامه و زدن تعدادی تست با دقت بیشتری متن و شکل هارا بررسی می کردم و بارها مثل یک معلم همه مفاهیم را برای خودم توضیح می دادم.

سپس دوباره به تست ها مراجعه و زمان دار و با جدیت بیشتر تعدادی تست می زدم و بعد از زدن تست ها ، پاسخنامه تشریحی را به صورت دقیق و سوال به سوال بررسی و نکات تست هارا به کتاب درسی وارد می کردم.

این روند تست و خواندن کتاب درسی را در کنار هم ادامه می دادم و در وقت اضافه عموما مطالب زیست را مثل یک معلم به صورت ترکیبی با فصل های قبل، برای خودم توضیح میدادم تا هم متوجه مطالب فراموش شده و هم ابهاماتم شوم و دوباره آنها را مطالعه کنم

و درنهایت در روز های اخر مانده به آزمون،قیدها،عددها و مفاهیم فرارتر که قبلا مارکدار کرده بودم را دوباره مطالعه می کردم.

برای استفاده از خدمات پشتیبانی ویژه کیمیا درمیانی عدد 6 را به  5000116463  ارسال نمایید و یا فقط با شماره تلفن 02186121706 تماس حاصل نمایید.

همچنین می توانید جهت اطلاع از خدمات پشتیبانی ویژه با شماره
02186121706 تماس حاصل نمایید.

پیج پشتیبان ویژه ها : 
vipposhtiban@ را در اینستاگرام جستجو نمایید یا روی لینک دنبال کردن ما در پیج پشتیبان ویژه کلیک نمایید.
Menu