ابزار مطالعه‌تان را هوشمندانه انتخاب کنید

هر فردی برای مطالعه نیاز به تحقیق وکشف روش دارد. این امر مهم از طریق مشورت با دیگران، نگاه به عملکرد گذشته‌ی خود و اندیشیدن در مورد آن حاصل می‌شود.

ابزار مطالعه‌تان را هوشمندانه انتخاب کنید

هر فردی برای مطالعه نیاز به تحقیق وکشف روش دارد. این امر مهم از طریق مشورت با دیگران، نگاه به عملکرد گذشته‌ی خود و اندیشیدن در مورد آن حاصل می‌شود. خوشبختانه برای دانش‌آموزان کانونی این راه هموار شده است. ابزارهای گوناگونی در اختیار آن‌ها قرار داده شده است تا با آگاهی، از آن‌ها استفاده کنند و روش‌های رسیدن به قله­ی موفقیت را پیدا کنند.

یکی از جدیدترین ابزارهای کانون جزوه‌ی هوشمند است. دانش‌آموز هوشمند، با آگاهی از محتوای جزوه‌ی هوشمند استفاده از آن را در برنامه‌ی خود قرار می‌دهد. این جزوه شامل تمام سوال‌های غلطی است که در آزمون‌های کانون داشته‌اید. علاوه بر آن، تعدادی از سوالاتی که در آزمون‌ها سفید و بدون پاسخ گذاشته‌اید، ولی می‌توانید به راحتی آن‌ها را یاد بگیرید و سوالاتی که در آزمون درست پاسخ داده‌اید، ولی مهم و نکته‌دار هستند نیز در این جزوه گنجانده شده‌اند. برای رسیدن به اوج باید از ابزار درستی بهره بگیرید، هوشمندانه انتخاب کنید و با اطمینان، برای رفع یادگیری‌های ناقصتان دست به کار شوید.

Menu