برنامه ریزی ، اجرا و پیشرفت به روش بازیابی توسط رتبه 62 تجربی

برنامه ریزی ، اجرا و پیشرفت به روش بازیابی توسط رتبه 62 تجربی . فاطمه کریمیان رتبه 62 دانشجوی پزشکی دانشگاه ایران در مورد جمع بندی نیمسال اول و جمع بندی خود می‌گوید.

برنامه ریزی ، اجرا و پیشرفت به روش بازیابی توسط رتبه 62 تجربی


فاطمه کریمیان رتبه 62 دانشجوی پزشکی دانشگاه ایران



دوره ی امتحانات نوبت اول بازه مناسبی برای مطالعه برای من فراهم کردم و من از آنجا که من در آزمون های قبل ترافت تراز داشتم به یک پیشرفت هرچند کم نیاز داشتم و به آن نیز دست یافتم و از تراز 6870  به تراز 7000 دست یافتم ودر دروس اختصاصی 200تا افزایش تراز داشتم.من برای این پیشرفت برنامه ریزی کردم و دقیقا اجرا کردم. 





 برنامه ام به گونه ای بود که  هم  امتحانات مدرسه را شامل می شد و هم اینکه من تست های نیمسال اول را تا حد 80 درصد تکمیل کردم اساس روش من در این دوره استفاده از بازیابی بود مدام از خودم امتحان می گرفتم و سپس مطالعه می کردم این باعث می شد مشکلاتم را بدانم و آن هارا برطرف کنم تا وقتی به  نیمسال دوم وارد می شوم نگرانی از بابت درس نخوانده یا اشکال رفع نشده از نیمسال اول نداشته باشم و افزایش تسلط همیشه به من آرامش می داد. منابعم برای تست بررسی تمام آزمون های قبلی و سوالات نشان دار بود و برای مباحثی که اشکال داشتم تست های اضافه تر هم کار می کردم. من به سوالات زیست آزمون های کانون اعتقاد زیادی داشتم وسعی می کردم تمام نکات آن را حتما یادداشت کنم و نکاتش را هم کنار سوال و هم در دفترم یادداشت می کردم و برای ازمون های جمع بندی همیشه مرور می کردم و سولاتش را دوباره حل می کردم. من در این آزمون در درس ریاضی پیشرفت داشتم که به دلیل استفاده از روش زمان نقصانی بود ومن توانستم برای ریاضی وقت داشته باشم.



برای استفاده از خدمات پشتیبانی ویژه فاطمه کریمان عدد 672 را به  5000116463  ارسال نمایید و یا با شماره تلفن 02186121706 تماس حاصل نمایید.

همچنین می توانید جهت اطلاع از خدمات پشتیبانی ویژه با شماره
02186121706 تماس حاصل نمایید.

کانال پشتیبان ویژه ها :   
vipposhtiban@ را در تلگرام جستجو نمایید یا روی لینک عضویت در کانال پشتیبان ویژه کلیک نمایید.
Menu