برنامه رتبه 6 منطقه 1 تجربی برای جمع بندی نیمسال اول

برنامه رتبه 6 منطقه 1 تجربی برای دوران جمع بندی . صدرا بهروزیه رتبه 6 منطقه 1 تجربی در مورد فعالیتش برای آزمون‌های 1 دی 6 بهمن و نوروز که دوران جمع بندی است می‌گوید

برنامه رتبه 6 منطقه 1 تجربی برای جمع بندی نیمسال اول

صدرا بهروزیه رتبه 6 منطقه 1 تجربی

من در آزمون ۱ دی ۹۶، با رتبه‌ی ۳ کشور، تراز ۸۱۴۳ را کسب کردم، و مطالعه‌ام را برای آزمون جامع ۲۲ دی شروع کردم، در دروس ادبیات و دینی و زیست و شیمی، در کنار تمرین و تست، کتاب درسی را دوباره مطالعه کردم، ولی در سایر دروس، مطالعه را بر مبنای تست شروع می کردم، و آن را حول اشتباهاتی که در تستها داشتم، سازمان می دادم. از کتاب آبی و سه سطحی کانون برای جمع بندی زیست استفاده کردم و در این درس پیشرفت زیادی داشتم. روشهای زمان نقصانی و استراتژی بازگشت را هم در این مدت بیشتر تمرین کردم تا از نظر مدیریت زمان به حد مطلوب برسم. در آزمون ۲۲ دی، با رتبه ۸ کشور و تراز ۸۱۷۶، ۳۳ نمره افزایش تراز داشتم. برای آزمون ۶ بهمن، همین روند را با تاکید بیشتر بر نقایصم در آزمون ۲۲ دی، ادامه دادم و با رتبه ۹ کشور، تراز ۸۰۸۵ را کسب کردم.


در آزمون ۶ بهمن، با رتبه ۹ کشور، تراز ۸۰۸۵ را کسب کردم، و برای آزمون ۷ فروردین ۹۷، برنامه‌ی مطالعه و تستم را حول اشکالات و نقایصم در ۶ بهمن تنظیم کردم. برای ادبیات و عربی مطالعه‌ی کتاب درسی را در درجه‌ی اول قرار دادم و توانستم این دو را به درصد ۱۰۰ برسانم، در درس دینی که در ۶ بهمن ۱۰۰ بود، مطالعه‌ام را تغییری ندادم، و به دلیل بی دقتی در ۷ فروردین، درصد ۸۷ را کسب کردم، در زبان انگلیسی نیز با افزایش میزان تست از کتاب آبی، ۸۹ را به ۱۰۰ رساندم.

در درس زمین‌شناسی، تغییری ایجاد نکردم و ۸۳ را به ۸۷ رساندم، در درس ریاضی، میزان تست را به دو برابر رساندم، و توانستم از ۸۰ به ۱۰۰ دست بیابم. در درس زیست شناسی، تغییر خاصی ایجاد نکردم و به تست های آبی و سه سطحی ادامه دادم، که به دلیل سخت تر بودن سوالات ۷ فروردین، در همان درصد ۸۷ باقی ماندم. در درس فیزیک هم همان روند تست‌زنی و مطالعه‌ی کتاب را حفظ کردم و درصدم را در ۹۵ تثبیت کردم.در درس شیمی مطالعه‌ی کتاب را اصل قرار دادم، و تست زنی را افزایش دادم، و توانستم از ۸۷ به ۹۶ برسم و در آزمون ۷ فروردین، با رتبه‌ی ۸ کشور، تراز ۸۰۶۱ را کسب کردم.

آزمون نوروز ازنظر سطح سوالات کمی سختتر از دوران جمع بندی بود، و از نظر جامعه آماری بهتر از آن بود. و چون فرصت مطالعه در نوروز بیشتر بود، دانش‌آموزان بهتر ظاهر شده بودند. آزمون های دوران جمع بندی منبع مهمی برای آزمونهای دوران طلایی محسوب می شد.

برای استفاده از خدمات پشتیبانی ویژه صدرا بهروزیه عدد 652 را به  5000116463  ارسال نمایید و یا با شماره تلفن 02186121706 تماس حاصل نمایید.

همچنین می توانید جهت اطلاع از خدمات پشتیبانی ویژه با شماره
02186121706 تماس حاصل نمایید.

کانال پشتیبان ویژه ها :   
vipposhtiban@ را در تلگرام جستجو نمایید یا روی لینک عضویت در کانال پشتیبان ویژه کلیک نمایید.
Menu