زهرا خدابخش : تاثیر بازخورد در پیشرفت و موفقیت

بازخورد مهم‌ترین و بیشترین تاثیر را در پیشرفت و موفقیت ایفا می‌کند

زهرا خدابخش : تاثیر بازخورد در پیشرفت و موفقیت

بازخورد مهم ترین و بیشترین تاثیر را در پیشرفت و موفقیت ایفا می کند

با پایان تابستان ،یک پرو‍ژه به پایان رسید. در پایان این پروژه دانش آموزان باید بدانند که درتابستان چگونه درس خواندند و چه میزان پیشرفت کرده اند

درجلسات مشاوره به دانش‌آموزان تاکید می‌شود که در آزمون‌ها به‌صورت مرتب و بدون غیبت شرکت کنند ،این امر باعث می‌شود که نظم و پیوستگی مباحث در آزمون‌ها حفظ شودو دانش‌آموز دچار سردرگمی در اجرای برنامه‌ی راهبردی نشود.دانش آموزانی که از تابستان درآزمون های کانون شرکت کردند  می توانند با استفاده از ابزاری که کانون در اختیار آن ها قرار می دهد بهترین بازخورد رااز کار خود درتابستان دریافت کنند. بازخورد به دانش آموزان مهم ترین و بیشترین تاثیر را در پیشرفت و موفقیت ایفا می کند . بهترین ابزار بازخورد جعبه ابزار کارنامه و جزوه هوشمند می باشد .

 نداشتن غیبت و پیوستگی مطالب در استفاده‌ی بهتر از جعبه ابزار کارنامه و جزوات هوشمند موثر بوده و بدین ترتیب دانش‌آموز اشکالات کار خود را بهتر متوجه شده و درصدد رفع آن برمی اید. 

کارنامه‌ی پنج نوع درس یکی از کارنامه‌هایی است که به صورت پروژه‌ای مطرح می‌شود. . نقاط قوت پایدار و نقاط قوت و درس های تلنگری ( درس هایی که نیاز به اندکی تلاش دارند ) ، درس های نوسانی و درس هایی که در آن ها نیاز به تلاش بیشتر دارید را می توانید دراین کارنامه مشاهده کنید. مزیت این نوع از کارنامه این است که دانش آموز نقاط قوت پایدار خودرا می شناسد و راه کارهای موفقی را که درتابستان داشته یادداشت کند تا بتواند از آن برای بقیه درس ها استفاده کند.

دانش آموزانی که از تابستان شروع کرده اند دو قدم از بقیه جلوتر هستند اول اینکه یک بار درس های دهم و یازدهم خودرا دوره کرده اند و دوم ان که توانستند راه کارهای موفق خودرا کشف کرده و از مهر با آرامش بیشتری درس بخوانند.

زهراخدابخش

Menu