کتاب تابستان یک منبع مناسب

کسانی که از ابتدا منابع درستی را انتخاب می‌کنند و با آن پیش می‌روند، بهترین نتیجه را می‌گیرند.

کتاب تابستان یک منبع مناسب

دانش‌آموزان کانونی خوب می‌دانند که تابستان فصلی است که در کنار استراحت و مسافرت و کلاس‌های ورزشی باید وقتی هم برای مطالعه و پیش‌خوانی درس‌های سال آینده به منظور ایجاد زمینه‌ی آموزشی برای یادگیری بیش‌تر و دوره‌ی ‌‌درس‌های سال گذشته برای جلوگیری از فراموش کردن درس‌ها بگذارند.

بهترین منبعی که دانش‌آموزان در تابستان می‌توانند از آن بهره بگیرند کتاب تابستان است. این کتاب شامل دو بخش نگاه به آینده و نگاه به گذشته است. نگاه به آینده دارای درس‌نامه‌ای کامل برای یادگیری مطالب درسی سال جدید، 10 سؤال تشریحی به منظور تمرین و فهم بهتر مطالب مطالعه‌شده و 10 سؤال تستی است. قسمت نگاه به گذشته با درس‌نامه‌ای مختصر درس‌های اصلی سال قبل و نکات مهم آن‌ها را مرور می‌کند؛ سپس با 5 سؤال تشریحی و 10 سؤال تستی برای رسیدن به تسلط در درس‌های سال گذشته همراه شماست.

برای استفاده از کتاب تابستان بهتر است در نگاه به آینده ابتدا درس‌نامه را بخوانید و بعد سؤالات را حل کنید و در قسمت نگاه به گذشته ابتدا سؤالات را حل کنید و بعد با مراجعه به درس‌نامه، نکات را بخوانید و برای هر سؤال با توجه به شناسنامه‌ی آن، در صورت لزوم به کتاب درسی مراجعه کنید.

کسانی که از ابتدا منابع درستی را انتخاب می‌کنند و با آن پیش می‌روند، بهترین نتیجه را می‌گیرند.

Menu