کتاب اشتباهات متداول و برنامه ویژه کانون در دوره امتحانات

برای تمامی دانمش اموزان در هر مقطع یک کتاب برای تمامی اشتباهات شما در تمامی درس ها

کتاب اشتباهات متداول و برنامه ویژه کانون در دوره امتحانات

کتاب اشتباهات متداول و برنامه ویژه کانون در دوره امتحانات برای شما

یک کتاب برای تمامی اشتباهات شما در تمامی درس ها

همکاران گرامی، دانش آموزان عزیز در هر مقطع تحصیلی که هستید

همانطور که اطلاع دارید کانون در صفحه شخصی دانش آموزان کارنامه اشتباهات آنها در آزمون های کانون را قرار داده است.

بهترین منبع مطالعه برای شما دانش آموزان عزیز در ایام امتحانات کتاب اشتباهات متداول براساس کارنامه اشتباهات شما در آزمون های کانون است.

به شما توصیه می کنیم در هر مقطعی که قرار دارید، به صفحه شخصی خود مراجعه و کارنامه اشتباهات خود را دانلود کنید سپس اشتباهات شاخص خود را قبل از امتحانات بر اساس کارنامه اشتباهات که در صفحه شخصی شما قرار دارد با کتاب اشتباهات متداول تمرین کنید.

همچنین برای تثبیت بهتر می توانید براساس کارنامه اشتباهات متداول سوالات مشابه با اشتباهات خود را در کتاب اشتباهات متداول ستاره دار کنید و نکات و هشدار آموزشی و توضیح دام آن سوال را چندین بار مرور کنید.

این کتاب همانند کتاب درسی بصورت مبحث محور در هر درس چیده شده و با کمترین تعداد سوال مفید در هر در مبحث به بهترین نتیجه ممکن در آن درس دست می یابید.

این کتاب به شما یادآور می شود که همتایان شما معمولا در چه مبحث هایی دچار اشتباه می شوند و شما بر اساس کارنامه اشتباهات خود به آن مبحث در کتاب اشتباهات متداول مراجعه و ان سوالات خاص را مورد ارزیابی قرار می دهید.

نکات و هشدارهای خلاصه آموزشی که در این کتاب قرار دارد بشدت کمک کننده است و با مطالعه هر نکته و هشدار شما می توانید حداقل ده سوال مشابه را پاسخگو باشید و بدین ترتیب در آن مبحث دچار اشتباه نخواهید شد.

Menu