صفحه‌ی 182

در دفتر برنامه‌ریزی اگر بخواهیم مطالعه‌ی فرد را بدون استفاده از صفحه‌ی 182 پیگیری کنیم و مورد بررسی قرار دهیم نیاز به تورق کل دفتر داریم.

صفحه‌ی 182

دفتر برنامه‌ریزی بر اساس عادات و تمایلات فردی هر کس تنظیم می‌شود. یکی از اصول بسیار مهم و حائز اهمیت در دفتر برنامه‌ریزی مقایسه‌ی شخص با گذشته‌ی خودش است،  نه دیگران؛ ازاین‌رو مهم است که روند مطالعه‌ی شخص به صورت جامع و کامل در دسترس باشد.

در دفتر برنامه‌ریزی اگر بخواهیم مطالعه‌ی فرد را بدون استفاده از صفحه‌ی 182 پیگیری کنیم و مورد بررسی قرار دهیم نیاز به تورق کل دفتر داریم. با این کار به طور مشخص نیاز به صرف زمان بسیار داریم در شرایطی که با صرف همین زمان هم بسیاری از نکات که باید مورد توجه قرار گیرند جا می‌افتند و برای هر درس نیاز به حداقل یک دور مرور صفحات دفتر داریم.

اگر ما صفحات دفتر برنامه‌ریزی را به صورت شات‌های خالی در نظر بگیریم که به‌مرور به وسیله‌ی دانش‌آموز پر می‌شود و نتیجه‌ی این شات‌ها در پایان هر هفته در صفحه‌ی 182 گردآوری شود، ما فیلمی از پشت سر هم قرار دادن نتایج هفته‌های مطالعاتی تهیه کرده‌ایم.

با این کار می‌توانیم روند مطالعاتی شخص را به صورت کامل و جامع و یکجا مورد پیگیری و بررسی قرار دهیم. این کار ما را از تورق چندباره‌ی دفتر برنامه‌ریزی برای یافتن ساعت مطالعه‌ی هر درس بازمی‌دارد.

وجود صفحه‌ی 182 به ما کمک می‌کند تا با بررسی روند مطالعه‌ی درس‌های مختلف از صرف بیش از حد وقت برای یک درس و غافل شدن از درس دیگر خودداری کنیم. هم‌چنین با داشتن جمع مطالعه‌ی هر هفته می‌توانیم با دیدن پیشرفت ساعت مطالعه به آینده امیدوارتر شویم و اگر کم‌کاری کرده‌ایم برای جبران آن تلاش بیش‌تری کنیم.

دفتر برنامه‌ریزی هم مانند سایر ابزارها نیاز به استفاده‌ی صددرصدی از اجزا دارد تا بتواند صددرصد توان خود به ما کمک کند. صفحه‌ی 182 یکی از مهم‌ترینِ این اجزاست که باید با دقت و حوصله تکمیل شود و بعد از آن توسط مشاور و دانش‌آموز مورد بررسی قرار گیرد.


Menu