با کتاب زرد اختصاصی زمان را در دست بگیرید

با این کتاب هم زمان آزمون را در دست می‌گیرید و هم می‌توانید درصد درس‌ها را افزایش دهید.

با کتاب زرد اختصاصی زمان را در دست بگیرید

کتاب زرد اختصاصی با داشتن 30 دوره سؤال از کنکورهای سراسری بهترین منبع برای همه‌ی دانش‌آموزان به حساب می‌آید؛ زیرا با انواع سؤالات در کنکور آشنا می‌شوید و با این کتاب می‌توانید درصد درس‌های اختصاصی خود را افزایش دهید. ویژگی دوم کتاب ارائه‌ی سطح دشواری سؤال‌ها و تعیین سؤالات دام‌دار است. ویژگی سوم هم مشخص کردن مقطع سؤالات است که هر سؤالی از چه کتابی آمده است.

تا الان حدود 80 درصد از مطالب اختصاصی کنکور را مطالعه کرده‌اید و با توجه به اهمیتی که درس‌های اختصاصی برای کنکوری‌ها دارد در آزمون‌ها سؤالات ضمیمه از این کتاب می‌آید و دانش‌آموزان بیش‌تر ترغیب می‌شوند این کتاب را مطالعه کنند و هفته‌ای دو الی سه مجموعه از سؤالات آن را کار می‌کنند.

مطالعه‌ی این کتاب دو ویژگی مهم دارد:

هر بار که می‌خواهید یک مجموعه تست کار کنید باید طبق زمان تعریف‌شده در کنکور سراسری یعنی مطابق کنکور سراسری زمان صرف کنید؛ زیرا بسیاری از دانش‌آموزان در درس‌های اختصاصی وقت کم می‌آورند و در ضمن از تکنیک ضربدر و منها استفاده کنید. این کار باعث می‌شود سرعت تست‌زنی شما افزایش یابد و برای مدیریت زمان مشکلی نداشته باشید.

بعد از این‌که یک مجموعه را کار کردید درصدگیری کنید و سپس به رفع اشکال مباحث فراموش‌شده بپردازید تا ضعف‌های احتمالی خود را علاوه بر آن‌که کشف می‌کنید، برطرف کنید. با این کار مباحثی که مطالعه کرده‌اید تثبیت می‌شوند و مباحث فراموش‌شده مرور و سپس تثبیت می‌شوند.

با این کتاب هم‌ زمان آزمون اختصاصی را در دست می‌گیرید و هم می‌توانید درصد درس‌های اختصاصی را افزایش دهید.

Menu