از سوم دبستان تا قبولی در نمونه‌دولتی با توحید قلی‌زاده

توحید قلی‌زاده دانش‌آموز پایه‌ی هفتم، از سال سوم دبستان وارد کانون شد و در سال ششم در آزمون نمونه‌دولتی پذیرفته شد و با پیگیری مداوم در آزمون‌‌ها شرکت کرد.

از سوم دبستان تا قبولی در نمونه‌دولتی با توحید قلی‌زاده

توحید قلی‌زاده دانش‌آموز پایه‌ی هفتم، از سال سوم دبستان وارد کانون شد و در سال ششم در آزمون نمونه‌دولتی پذیرفته شد و با پیگیری مداوم در آزمون‌‌ها شرکت کرد. حضور مداوم و مستمر او باعث موفقیتش شده است.

به چه طریقی با کانون آشنا شدی؟

خواهر و برادرم هر دو دانش‌آموز کانون بودند و هر دو نیز موفق شدند. مشوقان اصلی من خواهر و برادرم بودند. خواهرم در رشته‌ی دبیری علوم تجربی و برادرم نیز در رشته‌ی معماری تحصیل می‌کنند و هر دو با برنامه‌های کانون پیش رفتند و به موفقیت دلخواه خودشان رسیدند و مرا هم تشویق کردند که از همان دوران دبستان با برنامه‌ی منظم و هدفمند پیش بروم.

از حضور چندساله‌ی خود در کانون بگو. 

وقتی وارد کانون شدم ترازم ابتدا 4600 بود. با جدیت ادامه می‌دادم و به فکر رشد و پیشرفت بودم تا این‌که درنهایت به تراز 6300 رسیدم؛ البته فقط تمرکز روی تراز مهم نیست، بلکه هدف اصلی بابرنامه پیش رفتن و رسیدن به پیشرفت درسی است. برای این کار می‌توانیم در هر آزمون هدف‌گذاری قابل دسترس و معقول داشته باشیم و برای رسیدن به آن تلاش کنیم.

در کانون چه عواملی باعث موفقیت شما شد؟

دفتر برنامه‌ریزی یکی از عوامل مهم موفقیت است؛ زیرا ثبت ساعت مطالعه و نگاه به گذشته می‌تواند یکی از عوامل پیشرفت و رسیدن به تعادل مطالعاتی باشد. در این صورت می‌توانیم مطالعه‌ی خوبی داشته باشیم.

برنامه‌ی راهبردی ابزار مفیدی است که از آشفتگی ذهنی دانش‌آموز جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود دقیق و منظم حرکت کند و بتواند به نتیجه‌ی مطلوب و مورد نظر خود برسد. حضور پشتیبان و پیگیری‌های او نیز باعث می‌شود انگیزه‌ی بیش‌تری برای تلاش داشته باشیم.


Menu