برنامه‌ریزی ششمی‌های شهر ملایر برای نوروز چگونه بود؟

تعطیلات نوروز 93 حدود 16 روز است که فرصت خوبی، هم برای مرور درس‌های گذشته و هم تفریح و استراحت و دید و بازدید است و یک فرصت طلایی برای ما ششمی‌هاست.

برنامه‌ریزی ششمی‌های شهر ملایر برای نوروز چگونه بود؟

 برنامه‌ریزی ششمي‌هاي شهر ملاير براي نوروز چگونه بود؟

 

 

 

اشکان قربانی، ششم دبستان از ملایر

 

من قبل از تعطیلات به روزهای تعطیل دوران نوروز خوب فکر کردم و برای خودم به این شکل برنامه‌ریزی کردم:

تعطیلات نوروز 93 حدود 16 روز است که فرصت خوبی، هم برای مرور درس‌های گذشته و هم تفریح و استراحت و دید و بازدید است و یک فرصت طلایی برای ما ششمی‌هاست. قصد من این است که با یاری خدا و همت خودم و هم‌چنین یک برنامه‌ریزی مناسب نقاط ضعف درسی خود را جبران کنم. مثلاً علاوه بر پیک نوروز مدرسه و کتاب نوروز کانون، با اولویت دادن به درس‌هایی که معمولاً پایین‌ترین تراز را در کارنامه‌های کانون داشته‌اند، به انجام تکالیف مربوط به کتاب‌های کار بپردازم و با تست‌زنی که کار مورد علاقه‌ی من است از فراموش کردن درس‌ها جلوگیری کنم. من هر روز به طور متوسط سه ساعت مطالعه کردم و پس در کل تعطیلات حدود 48-50 ساعت درس خواندم و چون با تمرکز درس خواندم مطمئناً در آینده نتیجه‌ی خوبی خواهم گرفت. هم‌چنین از پشتیبانم خانم کولیوند و مدیرمان خانم سلیمانی نیز تشکر و قدردانی می‌کنم.

 

محمدمهدی اسماعیلی، ششم دبستان از ملایر

 

من تعطیلات نوروز را به دو تا شش قسمت تقسیم کردم. در 6 روز اول مرور و در 6 روز دوم رفع اشکال کردم. البته برای این برنامه‌ریزی من همه چیز را در نظر گرفتم یعنی هم به اندازه‌ی کافی استراحت کردم و به تفریح و دید و بازدید پرداختم و هم از زمانی که در دسترسم بود برای خوب درس خواندن استفاده کردم.

 

آرین مراد طجری، ششم دبستان از ملایر

 

من برای تعطیلات نوروز، در کلاس‌های ریاضی و علوم و فارسی که در کانون تشکیل می‌شود شرکت کردم؛ چون می‌دانستم شرکت در این کلاس‌ها به من کمک می‌کند تا از وقتم بهتر استفاده کنم. من قصد دارم برای آزمون ورودی تیزهوشان خوب درس بخوانم. پس در دوران نوروز کتاب نوروز را که شامل گزیده‌ی نکات همه‌ی درس‌ها بود خیلی خوب مطالعه کردم.

Menu