روز‌های نوروز، امتحانات عالی در نیم‌سال دوم

با توجه به این‌که نیم‌سال دوم بسیار کوتاه است و معلمان با سرعت بیش‌تری تدریس می‌کنند، کم‌تر فرصت پیدا می‌کنند تا درس‌ها را مرور کنند. ما می‌توانیم در تعطیلات نوروز این کمبود را جبران کنیم و به خ...

روز‌های نوروز، امتحانات عالی در نیم‌سال دوم

با توجه به این‌که نیم‌سال دوم بسیار کوتاه است و معلمان با سرعت بیش‌تری تدریس می‌کنند، کم‌تر فرصت پیدا می‌کنند تا درس‌ها را مرور کنند. ما می‌توانیم در تعطیلات نوروز این کمبود را جبران کنیم و به خودمان کمک کنیم تا در نیم‌سال دوم موفق باشیم. امتحانات نیم‌سال دوم اواخر اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود. باید از فرصت‌ها استفاده کنیم و در روز‌های نوروز در کنار تفریح و استراحت، کتاب نوروز و تکالیف معلمان را فراموش نکنیم و از طرفی با مرور درس‌ها علاوه بر این‌که خودمان را برای آزمون 22 فروردین‌ماه آماده می‌کنیم، امتحانات نیم‌سال دوم را هم با موفقیت بگذرانیم.

نظر برخی از دانش‌آموزان ماه‌شهر را در این مورد می‌خوانیم:

سارا مردان‌پور، ششم دبستان

همه‌ی درس‌ها را دوره می‌کنم و درسم را کامل می‌خوانم تا در امتحانات راحت‌تر باشم. حتماً از کتاب نوروز استفاده می‌کنم.

سپیده فروهش، ششم دبستان

می‌خواهم در عید از فرصت استفاده کنم و خودم را برای امتحانات نیم‌سال دوم آماده کنم. من می‌خواهم زیاد درس بخوانم و در تعطیلات عید از کتاب نوروز استفاده کنم.

آرین دوانی‌راد، ششم دبستان

من از کتاب نوروز استفاده می‌کنم و خودم را برای نوبت دوم آماده کنم تا مثل نیم‌سال اول خوب و عالی باشم.

هومن دلاوری، ششم تیزهوشان

من برای عید در شهر خودم هستم و می‌خواهم برای نیم‌سال دوم درس بخوانم. کتاب نوروز را تهیه کرده‌ام و می‌خواهم از آن استفاده ‌کنم.

Menu