از دوم دبستان تا قبولی در تیزهوشان با مهرداد حسام از تبریز

مهرداد حسام اهل تبریز است. او از کلاس دوم دبستان به طور پیوسته در آزمون‌های کانون شرکت کرده و امسال موفق به قبولی در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان شده است.

از دوم دبستان تا قبولی در تیزهوشان با مهرداد حسام از تبریز

مهرداد حسام دانش‌آموز کانونی از شهر تبریز است. او از کلاس دوم دبستان به طور پیوسته در آزمون‌های کانون شرکت کرده و امسال موفق به قبولی در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان شده است. پدر او دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و کارمند دانشگاه علوم پزشکی و مادرش نیز دارای مدرک کارشناسی و دبیر دبستان است. برادر مهرداد نیز 8 سال دانش‌آموز کانون بوده است و امسال در مقطع پیش‌دانشگاهی درس می‌خواند.


چگونه با کانون آشنا شدی؟

من از سال 90 و از طریق مدرسه با کانون آشنا شدم.

آیا شرکت در آزمون‌ها برایت لذت‌بخش است؟

چون خودم را با برنامه‌ی آزمون‌ها هماهنگ می‌کنم برایم کار ساده‌ای است؛ از طرفی، رشد تراز در آزمون‌ها موجب افزایش انگیزه‌ام می‌شود.


برنامه‌ریزی‌ات برای آمادگی در آزمون‌ها چگونه است؟

خوشبختانه برنامه‌ی آزمون‌ها و مدرسه با هم هماهنگ است. پس با خواندن دقیق درس‌های مدرسه برای آزمون هم آماده می‌شوم. برای این کار از کتاب‌ها و دی‌وی‌دی‌های کانون هم کمک می‌‌گیرم.

تأثیر کانون روی درس خواندن شما چگونه بود؟

موجب می‌شد برای رشد تراز تلاش کنم و همین موضوع به من انگیزه می‌داد.

تأثیر دفتر برنامه‌ریزی روی درس خواندن شما چه بود؟

موجب می‌شد بتوانم برای همه‌ی درس‌ها متعادل وقت بگذارم و درسی از قلم نیفتد.

تأثیر آزمون‌های کانون در موفقیت شما در آزمون تیزهوشان چگونه بود؟

من از کلاس چهارم دبستان به سؤالات ویژه‌ی تیزهوشان پاسخ می‌دادم و همین باعث شد تا نگرانی و فشار کم‌تری نسبت به سؤالات دشوار پیدا کنم. زمان‌بندی را به‌خوبی آموختم و در دوران طلایی نوروز کلاس ششم توانستم قدم‌های بزرگی بردارم. آزمون‌های شبیه‌ساز تیزهوشان هم به من کمک کرد تا خودم را هر چه بیش‌تر برای این آزمون آماده کنم.


اولیای مهرداد چه می‌گویند؟

مهم‌ترین دستاورد کانون برای فرزند شما چه بود؟

مرور روزانه‌ی درس‌ها موجب یادگیری بهتر درس‌ها برای او شد و همین موضوع یکی از مهم‌ترین عوامل برای موفقیت او در آزمون تیزهوشان بود.

چگونه امور آموزشی او را پیگیری می‌کنید؟

هم از طریق مدسه ارتباط مؤثری ایجاد کرده‌ایم و هم در کانون کارنامه‌های او را به دقت بررسی می‌کنیم.


Menu