شروعی متفاوت از جنس برنامه‌ریزی

می‌توانیم تابستان را شروعی برای یک شروع جدید بدانیم. با همه‌ی تجربیات ارزشمندی که از سال‌های قبل دارید، با یک سال تحصیلی کاملاً جدید روبه‌رو هستید.

شروعی متفاوت از جنس برنامه‌ریزی

می‌توانیم تابستان را شروعی برای یک شروع جدید بدانیم. با همه‌ی تجربیات ارزشمندی که از سال‌های قبل دارید، با یک سال تحصیلی کاملاً جدید روبه‌رو هستید. فرایند سرنوشت‌ساز یک سال تحصیلی جدید به‌تازگی آغاز شده است. دفتر برنامه‌ریزی، یکی از مهم‌ترین ابزارهای برنامه‌ای کانون است که نقش عمده‌ای در این شروع دارد.

چه جزء آن دسته از دانش‌آموزان باشید که برای شروع با استفاده از دفتر برنامه‌ریزی منتظر آغاز سال تحصیلی هستند و چه جزء گروهی باشید که به دنبال زمان خاصی برای آغاز به کار نیستند، آزمون‌های ابتدای پروژه‌ی تابستان، فصل مشترکی از همکاری این دو گروه با استفاده از دفتر برنامه‌ریزی، برای رسیدن به یک موفقیت پایدار در طول سال تحصیلیِ پیش رو است.

می‌توانیم در اولین گام، تابستان را زمان مناسبی برای یادگیریِ نحوه‌ی کار با دفتر برنامه‌ریزی بدانیم. اوقات فراغت تابستانی فرصت خوبی ایجاد می‌کند تا با مطالعه‌ی مقدمه‌ی سودمند دفتر برنامه‌ریزی یک بار دیگر ریزه‌کاری‌های مهم کار با دفتر برنامه‌ریزی را مرور کنیم. صحبت کردن با پشتیبان می‌تواند نکات مهمی را در مورد کاربری دفتر برنامه‌ریزی در برنامه‌ی شخصی به اطلاعات‌تان اضافه کند. ابتدای پروژه‌ی تابستان بهترین زمان برای بحث و تبادل نظر در این زمینه است.

Menu