در بررسی از حوزهی امتحان نحوهی تست زدن یک دانشآموز برتر خیلی برایم جالب بود. چند مارکر داشت و دفترچهی سؤالش را رنگی کرده بود و در کمال خونسردی به پاسخگویی ادامه میداد. عصر جمعه که برای دریافت کارنامه آمد از دلیل کارش پرسیدم. پاسخش شنیدنی بود. او گفت: «آزمون جایی برای یادگیری است. من با نشاندار کردن بخش مهم و کلیدی سؤال، علت درست یا نادرست بودن سؤالات را بررسی میکنم و با تمرین و تکرار و استفاده از تکنیک × و – بهراحتی به همهی سؤالات میرسم و در جلسهی آزمون میآموزم.
او در کنکور 94 با رتبهی 161 منطقهی 2 در رشتهی پزشکی قبول شد.