با بررسی پروژه‌های سرنوشت‌ساز بهار خیالتان راحت می‌شود

یک فوتبالیست وقتی می‌تواند بهترین عملکرد خود را داشته باشد که علاوه بر تمرین‌های انفرادی در زمین بازی و در تمرین تیمی هم آمادگی خود را بیشتر کند.

با بررسی پروژه‌های سرنوشت‌ساز بهار خیالتان راحت می‌شود

یک فوتبالیست وقتی می‌تواند بهترین عملکرد خود را داشته باشد که علاوه بر تمرین‌های انفرادی در زمین بازی و در تمرین تیمی هم آمادگی خود را بیشتر کند. او باید مرتباً خود را در تیم بسنجد و به‌طور مداوم مهارت‌ها و تکنیک‌های خود را با تاکتیک‌های کارآمد محک بزند. یک دانش‌آموز کنکوری هم باید با آزمون‌های برنامه‌ای، علاوه بر اینکه موقعیت خود را در وضعیت مطلوب حفظ می‌کند، مرتباً در تلاش برای ارتقای وضعیت خود هم باشد.

فصل بهار، علاوه بر پروژه‌ی ششم یعنی دوران طلایی نوروز، دو پروژه‌ی مهم هفتم و هشتم را در دل خود دارد که آخرین پروژه‌ها در برنامه‌ی راهبردی هستند و جایی است که باید آنچه آموخته‌ایم، جمع‌بندی شود. چالش جدی اینجاست که وقتی به عقب نگاه می‌کنیم، حجمی از مطالب درسی را می‌بینیم که بعضاً آن‌ها را به‌خوبی نیاموخته‌ایم یا به اندازه‌ی کافی مرور نکردهایم. اما وقتی به جلو نگاه می‌کنیم متوجه می شویم در پروژه‌ی هفتم اتفاقات خوبی رقم می‌خورد:

1. درس‌های سال دوازدهم به پایان می‌رسد.

2. نیم‌سال دوم دوازدهم جمع‌بندی می‌شود.

3. زوج‌درس‌های پایه به‌طور کامل مرور خواهند شد.

4. درس‌های عمومی اهمیت ویژه‌ای خواهند داشت و کامل مرور می‌شوند.

5. بخش‌های ترکیبی در درس‌هایی مثل زیست و شیمی دوباره مرور می‌شوند.

همچنین در پروژه‌ی هشتم جمع‌بندی به روش سه‌روز یک‌بار را خواهیم داشت. با کتاب زرد 12 کنکور و همچنین سه آزمون‌ جامع پایانی به خوبی می‌توانید برای کنکور آماده شوید و از بابت مباحثی که یادگیری‌تان کامل نشده خیالتان راحت شود.

پس وقتی به جلو نگاه می‌کنیم، کلی اتفاقات خوب می‌تواند رقم بخورد. البته به شرطی که با حفظ تمرکز و آرامش، استراتژی‌های خود را در قالب برنامه‌ی راهبردی بگنجانیم. آنچه نیاز به بازآموزی یا مرور دارد، در مقطع زمانی خودش یا حتی در دوره‌ی انتقالی (بین پروژه‌ی هفت و هشت) تکمیل خواهیم کرد. این راه را دانش‌آموزان بسیاری رفته و به نتیجه‌ی دل‌خواه خود رسیده‌اند.

Menu