با کتاب سؤالات پرتکرار، در امتحانات شگفت‌زده شوید

در زمان مطالعه‌ی درس‌ها نیز هرچه بیشتر تکرار کنید، ذهنتان تمام فرمول‌ها و متن‌ها و درس‌ها را به‌خوبی و با جزئیات دقیق یاد می‌گیرد.

با کتاب سؤالات پرتکرار، در امتحانات شگفت‌زده شوید

کودک دوساله‌ای علاقه دارد داستانی را برایش تعریف کنید. داستان تمام می‌شود. مجدد اصرار می‌کند که برایش تعریف کنید و این چرخه تا جایی ادامه دارد که حوصله‌ی شما گنجایش داشته باشد! حال در وضعیتی خاص و با ترفندی که تصور می‌کنید بهتر است، از او بخواهید داستان را تعریف کند. آن را با جمله‌های لذت‌بخش و با شیرینی‌زبانی بیان می‌کند. جزء‌به‌جزء داستان را برایتان بازگو می‌کند؛ در حدی که شگفت‌زده می‌شوید. شاید به‌ نظرتان ناممکن بیاید؛ ولی کاملاً امکان‌پذیر است، درواقع این معجزه‌ی تکرار است که کلمه‌به‌کلمه و حتی لحن شما را تقلید می‌کند.

در زمان مطالعه‌ی درس‌ها نیز هرچه بیشتر تکرار کنید، ذهنتان تمام فرمول‌ها و متن‌ها و درس‌ها را به‌خوبی و با جزئیات دقیق‌ یاد می‌گیرد.

برای رسیدن به منبع این تکرارها، کتاب سؤالات پرتکرار، همان قصه‌گوی پرحوصله‌ای است که بارها و بارها سؤالات را از ذهن همه‌ی دبیران کشور، که از سال‌های قبل سؤال طراحی کرده‌‌اند، جمع‌آوری کرده و به روش‌های مختلف تکرار می‌کند و ذهن شما را آماده می‌کند؛ به‌طوری که در دوران امتحانات شگفت‌زده خواهید شد و با خود خواهید گفت مگر ممکن است این‌همه سرعت در یادگیری و این نمره‌های درخشان!

Menu