5 مهر تاریخ تولد شماست

در شروع تابستان و شروع مهر یک آزمون تعیین سطح وجود دارد در این آزمون قرار است سطح خود را بدانید بارها از داوطلبین شنید ام"چون نرسیدم مطالب آزمون تعیین سطح را بخوانم غایب می‌شوم ."

5 مهر تاریخ تولد شماست

در شروع تابستان و شروع مهر یک آزمون تعیین سطح وجود دارد  در این آزمون قرار است سطح خود را بدانید  بارها از داوطلبین شنید‌ ام"چون نرسیدم مطالب آزمون تعیین سطح را بخوانم غایب می‌شوم ." اصلا قرار نیست شما مطالب این آزمون را ورق به ورق و جمله به جمله بخوانید. تعیین سطح اسمش با خودش است . می‌خواهید سطح علمی خود را با دانسته‌های ذهنی‌تان در ابتدای آزمون‌ها بدانید . در ابتدای تابستان شما کل درس‌ها را امتحان داده‌اید و قرار است با همان اطلاعات ذهنی آزمون بدهید، پس یک مرور جزئی کافی بود .

اما آزمون تعیین سطح 5 مهر بعد از یک تلاش تابستانی قرار است انجام شود . کسانی که تابستان آزمون داده‌اند متوجه می‌شوند که در مقایسه با تعیین سطح اولیه در تابستان به چه سطحی رسیده‌اند؟ کسانی که خودشان درس خواند‌ه‌ اند هم سطح خود را خواهند دانست .

هر طور تابستان را گذرانده‌اید برای ادامه‌ی مسیرتان لازم است که سطح اولیه‌ی خود را در ابتدای سال بدانید .دوباره در 5 مهر متولد شوید و بدانید با چه سطحی قرار است بالا روید . بدانید اکنون در کدام پله هستید. البته قطعا کسانی که تابستان تلاش خوبی داشته‌اند سطح بهتر و آرامش بیشتری دارند. اما همه با هر شرایطی باید بدانند که قرار است رقیب خود باشند . قرار است سطح خود را نسبت به خود بالاتر ببرند . قرار است موفق شوند . قرار است از سطحی که شروع کرده‌اند پله پله و گام به گام بالا روند .‌پس الزامی ست که سطح اولیه‌ی خود را با هر میزان اطلاعات که در ذهن دارید بدانید . شروع و استارت حرکت شما اطلاع از سطح اولیه است . پس لازم و ضروری ست با اطلاعات ذهنی خود در آزمون 5 مهر حتما و حتما حاضر باشید .

Menu