امتیازی به نام پیمانه

پیشنهاد می‌شود که دانش آموزان بر مبنای پیمانه‌های کتاب‌های آبی برنامه ریزی خود را انجام دهند.

امتیازی به نام پیمانه

نسل جدید کتاب های کانون که برای داوطلبان نظام جدید طراحی شده است علاوه بر داشتن امتیازات و ویژگی های کتاب های قبلی ، از یک امکان جدید و قابلیت کلیدی کاربردی برخوردار هستند. این امکان جدید به دانش آموزان توانایی برنامه ریزی شخصی و شخصی سازی برنامه راهبردی را برای موفقیت بیشتر در آزمونهای برنامه ای و در نهایت کنکور سراسری فراهم می کند. اگر که شما برنامه راهبردی آزمون های قلم چی را به دقت بررسی کرده باشید ، توجه اصطلاحی جدید در برنامه راهبردی خواهید شد .

در واقع به صورت همزمان برنامه راهبردی و کتاب های آبی کانون به صورت پیمانی طراحی شده‌اند. کتاب های جدید کانون به راحتی به دانش آموزان امکان برنامه‌ریزی شخصی را میدهد به این صورت که نمونه سوال های طرح شده در پیمانه های ۱۰ تایی یا ۲۰ تایی ارائه شده اند دسته بندی شده‌اند.

پیمانه بسته هایی از سوال است که برای مطالعه هر کدام از آنها طبق نظر طراحی کتاب نیم ساعت زمان نیاز است از این رو دانش آموز به خوبی می تواند سرعت عمل خود و مدت زمان هر سوال را تحت نظر داشته باشد. حتما پیشنهاد می شود که دانش آموزان بر مبنای پیمانه های کتاب های آبی برنامه ریزی خود را انجام دهند. در ابتدای برنامه ریزی دانش آموز ، با بررسی کلی تعداد پیمانه های مورد نیاز برای مطالعه برای آزمون آینده ،ساعات مورد نیاز برای مطالعه را محاسبه می نماید. سپس این مدت زمان را در روزهای مختلف تقسیم کند و فاکتور مرور را به آنها اضافه می‌کند در نهایت با مطالعه کتاب های آبی و استفاده از آزمون غیر حضوری در روز چهارشنبه و یا پنجشنبه قبل از آزمون می‌تواند به تسلط کافی برسد. پس از آزمون با دریافت کارنامه و بررسی تراز و درصد و تطبیق آن با ساعت مطالعه اختصاص داده شدهبرای هر درس به راحتی می‌تواند بازدهی مطالعاتی خود را بررسی نماید .

از این رو حتما به شما توصیه می شود که از قابلیت جدید کانون حتما استفاده نمایید و از آن در جهت رفع مشکلات خود بهره ببرید.

Menu