پشتیبان ویژهی دانشآموزی در پایهی نهم بودم. این دانشآموز علاقهی چندانی به استفاده از کتابهای کانون نداشت. در برنامهای که به او توصیه میکردم یادداشت کردم درس اول ادبیات را بخواند و بعد فقط تستهای درس اول را از کتابی که مورد نظر آن دانشآموز بود کار کند. دانشآموز نمیتوانست تستهای درس اول را پیدا کند؛ زیرا کتابهای دیگر شناسنامهدار نبودند و باید کل فصل تمام میشد تا بتواند تستها را حل کند و این مسئله کار را خیلی سخت میکرد.
ویژگی شناسنامهدار بودنِ کتابهای آبی را برایش توضیح دادم و او هم تمام کتابها را تهیه کرد.