کارنامه‌ی 5 نوع درس

همان طور که از اسم این کارنامه مشخص است از 5 قسمت تشکیل شده است، هر قسمت رنگ مربوط به خود را دارد و نشان دهنده‌ی وضعیت درسی دانش‌آموز می‌باشد.

کارنامه‌ی 5 نوع درس

کارنامه‌ی 5 نوع درس بهترین ابزار برای شناخت نقاط قوت و ضعف دانش‌آموزان می‌باشد و گزینه‌ی خوبی است که دانش‌آموز تا قبل از شروع امتحانات پایان‌ترم به وسیله‌ی آن خود را بشناسد.

همان طور که از اسم این کارنامه مشخص است از 5 قسمت تشکیل شده است، هر قسمت رنگ مربوط به خود را دارد و نشان دهنده‌ی وضعیت درسی دانش‌آموز می‌باشد. در ادامه به توضیح هر قسمت خواهیم پرداخت:

رنگ بندی: آبی، سبز، زرد، نارنجی، قرمز

نوع اول: نقاط قوت پایدار

نقاط قوت پایدار مربوط به درس‌هایی است که شما چند سال است در آن‌ها قوی هستید. دراین درس‌ها رنگ عملکردتان فقط آبی و سبز است.

نوع دوم: نقاط قوت

نقاط قوت مربوط به درس‌هایی است که امسال در آن‌ها قوی شده‌اید و همیشه رنگ عملکرد آبی یا سبز دارید؛ یعنی از هم‌ترازهای خود یکی دو واحد جلوتر هستید (رنگ آبی) یا این‌که رنگ عملکردتان سبز است و با هم‌ترازهایتان نتیجه‌ی مساوی می‌گیرید.

نوع سوم: درس هایی که نیاز به اندکی تلاش دارند

این‌ها درس‌هایی هستند که علاوه بر رنگ آبی و سبز گاهی اوقات رنگ زرد هم دارند؛ یعنی درس‌هایی که گاهی اوقات از هم‌ترازها‌یتان یک واحد عقب‌تر هستید.

نوع چهارم: درس های نوسانی

این‌ها درس‌هایی هستند که در آن‌ها وضع باثباتی ندارید. گاهی نمره‌ی خوب می‌آورید و گاهی نمره‌تان خوب نمی‌شود. گاهی آبی و سبز هستید و گاهی زرد و قرمز.

نوع پنجم: درس هایی که نیاز به تلاش جدی دارند

دراین‌ درس‌ها معمولاً رنگ عملکردتان در کارنامه قرمز است و از هم‌ترازهای خود عقب هستید.

Menu