سیدرسول اسلامی: شما مهم هستید چون کارهای مهمی انجام می‌دهید

فراموش نکنید این بازه‌ی زمانی مهم‌ترین جایی بود که شما می‌توانستید با توجه به کم بودن زمان آزمون سر خودتان را کلاه بگذارید و به سراغ غیبت بروید.

سیدرسول اسلامی: شما مهم هستید چون کارهای مهمی انجام می‌دهید

نگاهی به روزهای پایانی تابستان نشان می‌دهد که بعضی از دانش‌آموزان این روزها را به آماده شدن برای شروع سال تحصیلی و به عبارتی مسافرت و استراحت کردن و... اختصاص داده‌اند؛ اما تعداد زیادی از دانش‌آموزان در روزهای 16 و 23 شهریور و در دو هفته‌ی متوالی در آزمون برنامه‌ای کانون شرکت کردند. این حضور و پیوستگی اهمیت زیادی دارد و در یک کلام می‌توان گفت که شما مهم هستید.

* شما مهم هستید؛ چون کارهای مهمی انجام می‌دهید. نفس حضور در هر دو آزمون از دو جهت اهمیت دارد. یکی این‌که پرونده‌ی آموزشی تان کامل است. دومی هم این‌که شما توانسته‌اید مهارت مدیریت خود را و قدرت نه گفتن به غیبت را تمرین کنید. فراموش نکنید این بازه‌ی زمانی مهم‌ترین جایی بود که شما می‌توانستید با توجه به کم بودن زمان آزمون سر خودتان را کلاه بگذارید و به سراغ غیبت بروید. اما شما نه گفتید و این نشان می‌دهد که شما مهم هستید.

* شما مهم هستید؛ چون می‌دانید اولویت اول شما چیست. شما وقتی اولویت اول خود را درس خواندن و تلاش کردن در نظر گرفتید، بقیه‌ی اولویت‌های خود را بر این مبنا سنجیده‌اید و این اولویت باعث شده تا امروز و هفته‌ی گذشته در آزمون حاضر باشید. فراموش نکنید یکی از ویژگی‌های نوابغ قدرت تشخیص اولویت‌هاست.

* شما مهم هستید؛ چون توانسته‌اید به شناخت کاملی از خودتان برسید. می‌دانید که شناخت خود و خودآگاهی یکی از  موضوعات مهم در موفقیت تحصیلی است. زمان که خودتان را همان‌گونه که هستید شناختید تغییر آغاز می‌شود. حالا شما خودتان و روش‌های‌تان را با مطالعه در تابستان، شناخته‌اید. اکنون زمان یک شروع عالی برای سال تحصیلی است.

* شما مهم هستید؛ چون کارهای مهمی انجام دادید. فراموش نکنید ارزش کار شما را هم خودتان می‌دانید، هم پدر و مادرتان و هم پشتیبانتان! حضور در این دو آزمون و آزمون‌های دیگر تابستان، به شما نشان داد که توان انجام هر کار مهمی را دارید.


Menu