صفحه شخصی در سایت کانون

صفحه شخصی از جمله ابزار‌های دانش آموز در سایت کانون است.

صفحه شخصی در سایت کانون

صفحه شخصی از ابزار های دانش آموز در سایت کانون است.در این قسمت از بازخورد های آموزشی به دانش آموز داده می شود.نظیر

  • اطلاعات درس: کارنامه‌ی هر آزمون از ساعت 16روز آزمون به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.دریافت بازخوردهای منظم سبب می شود شما شخصیت آموزشی خودتان را بشناسید . هر بازخورد آموزشی یک گام شما را به شناخت توانایی ها و خودویژگی ها و نیازهای خودتان نزدیک تر می کند. کارنامه برای خوشحال شدن یا ناراحت شدن نیست، بلکه ابزاری است تا با کمک آن بتوانید نقاط قوت و ضعف خود را بهتر بشناسید و درنتیجه پیشرفت کنید.

تصویر پاسخ‌برگ: تصویر کامل و جامعی است از پاسخ‌برگ شما در روز آزمون تا در صورت نیاز و بروز مشکل بتوانید اشکالات موجود را با هماهنگی سایت برطرف کنید. می‌توانید سؤالات ساده و دشوار و هم‌چنین دام‌های آموزشی را به کمک تصویر پاسخ‌برگ تشخیص دهید.

  • نمودار پیشرفت تحصیلی:شیب خط مشکی نشان دهنده ضریب رشد دانش آموز در آزمون های کانون است.عکس زیر نمونه از از نمودار پیشرفت تحصیلی است که می توان آن را در کارنامه اصلی در صفحه شخصی مشاهده کرد.

  • سوالات نظر سنجی: پاسخ شما به سوالات نظر سنجی سر جلسه آزمون را در سایت نمایش داده می شود.

  • نمودار تعادل مطالعاتی: یکی از محوری‌ترین ویژگی‌های کارنامه‌ی آزمون، نمودار تعادل مطالعاتی است. هر درس با توجه به ارزیابی چند از 10، در مقایسه با هم ترازان، در سه شاخه‌‌ی اعداد مثبت، منطبق و اعداد منفی دسته‌بندی می‌شود. نمودار تعادل مطالعاتی دید کلی‌تری از وضعیت تمام درس‌های آزمونی بر اساس این سه گروه به صورت جامع و واضح در اختیار شما خواهد گذاشت. برای بهینه کردن شرایط مطالعاتی، این دید کلی بسیار کاربردی است.

مطالب مرتبط

Menu