با رتبه‌ی 1 کشور و 1 تجربی منطقه‌ی 3 در کنکور 1395 آشنا شوید

معدل کتبی نهایی او 20 بود و در سال 91 رتبه‌ی 2 ریاضی منطقه‌ی 3 را کسب کرد و در رشته‌ی مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد.

با رتبه‌ی 1 کشور و 1 تجربی منطقه‌ی 3 در کنکور 1395 آشنا شوید

تربت جام ـ خراسان رضوی 

رتبه‌ی 1 تجربی کشور

رتبه‌ی 1 تجربی منطقه‌ی 3 

رتبه‌ی 8 زبان منطقه‌ی 3 

محمد احمدی 

از سوم دبیرستان به کانون آمد و در 50 آزمون برنامه‌ای کانون شرکت کرد.


محمد دوره‌ی ابتدایی را در مدرسه‌ی دولتی شهیدرجائی، دوره‌ی راهنمایی را در نمونه‌دولتی عبادعسگری و دوره‌ی دبیرستان را در نمونه‌دولتی ابن‌سینا گذرانده است. 

محمد دو سال سوم و چهارم دبیرستان در رشته‌ی ریاضی در آزمون‌های برنامه‌ای کانون شرکت کرد. 

معدل کتبی نهایی او 20 بود و در سال 91 رتبه‌ی 2 ریاضی منطقه‌ی 3 را کسب کرد و در رشته‌ی مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد. محمد در آن سال عضو بنیاد نخبگان شد. او در سال 94 از دانشگاه انصراف داد و از مهرماه شروع به درس خواندن کرد و مجدداً در آزمون‌های برنامه‌ای کانون شرکت کرد. 

او مهم‌ترین ویژگی کانون را برنامه‌ی راهبردی آن می‌داند و نقش برنامه‌ای آزمون‌ها را بسیار قوی می‌داند.او در چهار درس ادبیات، دین و زندگی، زبان و ریاضی در کنکور امسال نمره‌ی 100 را به دست آورد. 

پدر محمد دارای مدرک کارشناسی آموزش ابتدایی از دانشگاه مشهد و کارمند آموزش و پرورش است. مادرش هم دیپلم تجربی دارد و خانه‌دار است. پدرش، یاد خدا و شرکت در آزمون‌های برنامه‌ای کانون را از دلایل موفقیت فرزند خود می‌داند. خواهرش هم در آزمون‌های کانون شرکت کرده و در کنکور، رتبه‌ی 695 منطقه‌ی 3 را کسب کرد.

محمد احمدی کتاب‌های آبی زیست‌شناسی را به عنوان یکی از مهم‌ترین منابع خود به دلیل کامل و جامع بودن معرفی می‌کند.

رتبه‌ی 1 تجربی کشور عامل موفقیت خود را توکل به خدا، همت بالا و حمایت خانواده به‌خصوص پدر و مادر خود می‌داند و به دانش‌آموزان پیشنهاد می‌کند همت و تلاش خود را افزایش دهند و به اندازه‌ی هدف خود تلاش کنند.محمد مهم‌ترین ویژگی آموزشی خودش را داشتن ذهن شفاف می‌داند و می‌گوید که می‌دانست دقیقاً چه کاری باید انجام بدهد.

در کتابچه‌ی "رتبه‌های یک‌رقمی کنکور 1395 را بیش‌تر بشناسید"، همه‌ی اطلاعات را در کنار هم مطالعه کنید.


رتبه‌ی 1 تجربی کشور در کنکور 1395

رتبه‌ی 1 تجربی کشور در کنکور 1395

رتبه‌ی 1 تجربی کشور در کنکور 1395


Menu