اهمیت شرکت در آزمون تابستان از زبان دانش‌آموزان برتر کانونی

در مصاحبه‌های انجام شده با دانش آموزان برتر پایه‌های مختلف، در رابطه با اهمیت شرکت در آزمون تابستان پرسیده شده است و در این مطلب برخی از پاسخ‌های برگزیده انتخاب و برای استفاده دانش‌آموزان ذکر می‌شود.

اهمیت شرکت در آزمون تابستان از زبان دانش‌آموزان برتر کانونی

در مصاحبه‌های انجام شده با دانش آموزان برتر پایه‌های مختلف، در رابطه با اهمیت شرکت در آزمون تابستان پرسیده شده است و در این مطلب برخی از پاسخ‌های برگزیده انتخاب و برای استفاده دانش‌آموزان ذکر می‌شود. با کلیک بر روی اسم دانش آموزان می‌توانید مصاحبه کامل را مشاهده کنید.



آرین امرایی؛ قهرمان پیوستگی پایه ششم و دارای مدال نقره المپیاد ریاضی از رومشکان:

آیا در آزمون‌های تابستان شرکت می‌کنید؟ 

در تابستان اولویت اول من این است در همه آزمون‌ها بدون غیبت شرکت کنم، همچنین پیشروی در درس خواندنم مطابق برنامه راهبردی باشد. منبع مطالعاتی اصلی من هم کتاب تابستان کانون خواهد بود. من سال گذشته طبق برنامه راهبردی برای هر روزم یک برنامه شخصی می‌نوشتم و طبق آن عمل می‌کردم. برنامه من به این صورت بود که از هر کتابی درس موردنظر را می‌خواندم، سپس برای آن درس نمونه سوال حل می‌کردم و در نهایت تست‌های آن را می‌زدم. امسال هم مطابق همین برنامه‌ریزی پیش خواهم رفت.

 

نیما محبوبی هرزند؛ قهرمان پیوستگی دوازدهم ریاضی و قبولی مهندسی مکانیک تربیت دبیر شهید رجایی از مرند:

دلیل این که در آزمون‌های تابستان شرکت کرده اید چه بود؟ 

تابستان پل پیروزی برای هر پایه جدید است که می‌خواهیم مهر ماه به آن وارد شویم اگر تابستان پیشخوانی کرده باشیم از طول سال جلوتر هستیم. اگر نه باید بیشتر بخوانیم تا جبران کنیم.

 

ریحانه زین العابدین؛ قهرمان پیوستگی پایه ششم با 4 سال سابقه قانونی از تهرانسر:

  1. به نظرتان شرکت در آزمون‌های تابستان چه تاثیری در روند تحصیلی شما خواهد داشت؟

مدرسه ما در شروع سال یک آزمون جامع از سال گذشته برگزار می کند که من با آزمون های تابستان برای آن آماده می شوم همچنین علاوه بر کار کردن سوالات هوش، می خواهم بعضی دروس ششم را پیش خوانی کنم تا موقع تدریس معلم راحت تر متوجه بشوم.

 

زینب شجاعی؛ قهرمان پیوستگی یازدهم تجربی با شرکت در 100 آزمون از بهبهان:

دلیل این که در آزمون‌های تابستان شرکت کرده‌اید چه بود؟

برای من بسیار مهم بود که بتوانم در تابستان جمع بندی مطالب سال دهم را انجام دهم به همین دلیل تصمیم گرفتم در آزمون‌های تابستان شرکت کنم.

 

طراوت قربانی؛ عضو باشگاه 500 تایی‌ها از ساری:

  1. برنامه شما برای آزمون‌های تابستان چیست؟ 

مرور نهم – درس های دهم رو با تلاش چند برابر تر از قبل و کاملا مفهومی و مفید شروع به خواندن کنم و با شرکت در آزمون های قلمچی سطح دانشم را افزایش بدهم و روند خودم را بسنجم تا از روند یادگیریم مطمئن بشوم.

 

ترنم محمودیان؛ عضو باشگاه 500 تایی‌ها با شرکت در 155 آزمون‌ برنامه‌ای از کرج:

  1. شرکت در آزمون‌های تابستان چه تاثیری در روند تحصیلی شمادر طول سال تحصیلی داشت؟

با شرکت در آزمون های تابستان توانستم با سوالات آشنا بشوم و زمانی که مدرسه آغاز شد با درس ها مشکلی نداشته باشم و هنگامی که معلم ها تدریس می کردند اگر نکته ای بود بهتر متوجه می شدم.

 

فاطمه فارسی؛ قهرمان پیوستگی پایه دوازدهم تجربی با 6 سال سابقه کانونی از مرودشت:

برنامه شما برای آزمون‌های برنامه‌ای در تابستان به چه صورت بود؟ 

من در سال یازدهم بلافاصله بعد از اتمام امتحانات در آزمون‌ها ثبت نام کردم و در اولین آزمون که تعیین سطح بود شرکت کردم. در تابستان اولویت من این بود که دروس دهم و یازدهم را جمع‌بندی کنم. البته حدود یک هشتم از کتاب‌های سال دوازدهم را نیز پیشخوانی کردم. یعنی طبق برنامه راهبردی تابستان کانون پیشروی می‌کردم.

 

محدثه ایران پناه؛ قهرمان پیوستگی دوازدهم انسانی از خوی:

دلیل این که در آزمون‌های تابستان شرکت کرده‌اید چه بود؟

همانطور که در سوالات بالا هم جواب دادم اعتقاد من این است که تمرین و تکرار و آزمون زیاد باعث موفقیت می شود به خاطر همین است که در آزمون های تابستان شرکت کردم تا تکرار بیشتری دارد

 

حسنا چاله چاله؛ عضو باشگاه 500 تایی‌ها از کرمانشاه: 

  1. شرکت در آزمون‌های تابستان چه تاثیری در روند تحصیلی شما در طول سال تحصیلی داشت؟

باتوجه به اینکه در تابستان به مرور دروس سال گذشته پرداختم به پیشرفت من و افزایش امادگی من در شروع سال جدید بسیار کمک کرد و توانستم نمرات خوبی را در طول سال کسب کنم.

 

ثنا علی محمدی؛ عضو باشگاه 500 تایی‌ها از خواف: 

آیا در آزمون‌های تابستان شرکت خواهید کرد؟

من در آزمون های تابستان هشتم شرکت کردم و باعث شد هم هشتم را یک مرور کلی کنم هم نهم باعث شد پیشخوانی شود و این که توانستم قبل از شروع مدارس درس ها را پیشخوانی کنم خیلی جلوتر از بقیه دانش آموزان بودم.

Menu