مرور سریع و آسان با فلش‌کارت

با توجه به این‌که یادگیری لغات این درس‌ها زمان‌بر است و نیاز به تمرین و تکرار بیش‌تری دارد بهترین راه برای یادگیری سریع و آسان، استفاده از فلش‌کارت است.

مرور سریع و آسان با فلش‌کارت

سجاد دانش‌آموز مقطع هفتم است. او برای تمرین و تکرار و مرور لغات و قواعد درس زبان انگلیسی و عربی که اولین بار است خواندن آن‌ها را تجربه می‌کند از فلش‌کارت استفاده می‌کند. از او درباره‌ی علت استفاده از فلش‌کارت پرسیدم و جواب داد:

«با توجه به این‌که یادگیری لغات این درس‌ها زمان‌بر است و نیاز به تمرین و تکرار بیش‌تری دارد بهترین راه برای یادگیری سریع و آسان، استفاده از فلش‌کارت است. فلش‌کارت ابزار سودمندی است و نقش تعیین‌کننده‌ای در موفقیت من داشته است. من پس از مطالعه‌ی درس‌های عربی و زبان برای مرور دوباره‌ی آن‌ها از فلش‌کارت استفاده می‌کنم و با توجه به این‌که حمل آن راحت است هر کجا که می‌روم آن‌ها را به همراه دارم و از اوقات مرده‌ی خود به بهترین شکل استفاده می‌کنم. من حتی در زنگ‌های تفریح مدرسه هم لغات این درس‌ها را چندین بار مرور می‌کنم. این گونه توانسته‌ام به یادگیری‌ام سرعت ببخشم و با کمک فلش‌کارت از زمان و فرصت‌هایی که در اختیار دارم بهینه استفاده کنم.»

Menu