فرمول طلایی نوروز

بسیاری از شما دانش‌آموزان، برای تعطیلات نوروز برنامه‌ای برای تفریح و مسافرت و دید و بازدید همراه با خانواده در نظر دارید. این بسیار عالی است.

فرمول طلایی نوروز

روزهای نوروزی= تفریح + درس

بسیاری از شما دانش‌آموزان، برای تعطیلات نوروز برنامه‌ای برای تفریح و مسافرت و دید و بازدید همراه با خانواده در نظر دارید. این بسیار عالی است؛ زیرا بعد از امتحانات نیم‌سال اول و بعد از 10 آزمون کانون، نیاز به تفریح و استراحت دارید. پیشنهاد ما به شما این است که در کنار همه‌ی برنامه‌های تفریحی، وقتی را به درس خواندن اختصاص دهید؛ زیرا اگر این فرصت را از دست بدهید، با توجه به این‌که بعد از تعطیلات دوباره مدارس باز می‌شود، باعث می‌شود مطالب را فراموش کنید و وقتی سر کلاس حاضر شدید، آمادگی لازم برای پاسخ دادن به سؤالات معلم را نداشته باشید؛ زیرا هم پشتیبان‌ها و هم معلم‌ها از شما انتظار دارند در روزهای نوروز مروری بر درس‌ها داشته باشید و کتاب نوروز را حل کنید؛ بنابراین حتما شما با درس خواندن در تعطیلات، هر چند کم، می‌توانید در نیم‌سال دوم جزء برترین‌ها باشید.

نظر برخی از دانش‌آموزان ماه‌شهر را در این مورد می‌خوانیم:

محدثه محمدی، پنجم دبستان

به اندازه‌ی کافی هم درس می‌خوانم و هم بازی می‌کنم ولی بیش‌تر درس می‌خوانم و کتاب نوروز را تهیه می‌کنم.

مهرسا پاک‌نیا، چهارم دبستان

به سفر می‌روم و تکالیفی را که معلمم به من داده است حل کنم. چند ساعت درس می‌خوانم و از کتاب نوروز استفاده می‌کنم.

نیوشا شکاریان، ششم تیزهوشان

برای عید به دلیل تنوع مکان در مسافرتم امکان دارد کم درس بخوانم ولی تا جایی که امکان دارد سعی می‌کنم درس بخوانم و حتماً کتاب نوروز را حل می‌کنم.

پارسا بهمنی، پنجم دبستان

من نصف تعطیلات را درس می‌خوانم و از کتاب نوروز استفاده می‌کنم.

رانیا آلبوعبادی، سوم دبستان

درس می‌خوانم تا مطالب را فراموش نکنم اما در کنار آن به مهمانی هم می‌روم. از کتاب نوروز هم استفاده می‌کنم.

Menu